Corel iGrafx Origins Pro 17.5.3.3

Corel iGrafx Origins Pro 17.5.3.3

  • کاربرد : مدیریت کسب و کار مبتنی بر وب.
  • نسخه :Version 17.5.3.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Corel
  • سال تولید : 2019

توضیحات

به وسیله‌ی این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا به شکل ساده ای و با استفاده از راه حل های مبتنی بر وب به کسب و کار یا شرکت خود دسترسی پیدا کنید و به مدیریت صحیح بپردازید. به وسیله این نرم افزار شما می توانید کسب و کار خود را متحد کنید و بیشترین بهره را از کار خود دریافت کنید. نرم افزار پیش روی شما یکی از بزرگترین نرم افزار های BPM برای مدیریت کسب و کار شما به حساب می آید.

نرم افزار iGrafx Origins که نسخه جدید نرم افزار iGrafx به شما می رود، به دلیل فراهم آوردن مدیریت کسب و کار در بستر فضای وب به وجود آمده است. همانطور که گفته شد نرم افزار پیش روی شما با داشتن راه حلی واحد قادر می باشد تا به شما در مدیریت و برنامه ریزی صحیح در جهت اتحاد در بخش های مختلف شرکت و یا کسب و کار شما کمک کند. کسب اطلاعات لازم شما برای کسب و کارتان، سهولت در مدیریت کسب و کارتان و… از ویژگی های برجسته این نرم افزار می باشد که اگر شما نیز به دنبال مدیریت کسب و کارتان هستید این نرم افزار انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

امکانات و ویژگی های نرم افزار iGrafx Origins :
مدیریت و برنامه ریزی صحیح شرکت و یا کسب کار شما به وسیله‌ی این نرم افزار امکان پذیر است
بهره بیشتر از کسب و کار خود با استفاده از راه حل های واحد این نرم افزار
بهره مندی از راه حل های مبتنی بر وب بر روی کسب و کار شما
و…

Description

iGrafx is an integrated software suite that will unify your process improvement teams through the most user-friendly, collaborative environment available for modeling, analyzing and improving business processes. Whether you are a small company creating process flowcharts, or a multinational organization desiring regulatory compliance, business activity alignment with IT, or large scale Six Sigma or Lean initiatives, iGrafx products can grow with you and ensure your success.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری