Pixologic Zbrush 2019.1 with Update x64

Pixologic Zbrush 2019.1 with Update x64

  • کاربرد : ساخت انیمیشن های سه بعدی
  • نسخه :Version 2019.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Pixologic
  • سال تولید : 2019

توضیحات

در دنیای سینمایی مدرن امروزه از نرم افزار ZBrush در ساخت اکثر شخصیت ها و هیولاهای کارتونی استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Pixologic در زمینه ساخت تصاویر سه بعدی می باشد که با استفاده از آن، آزادی و امکانات بیشتری در طراحی های خود خواهید داشت. این نرم افزار یک برنامه تخصصی و حرفه ای برای ساخت انیمیشن و استفاده از آن در انیمشن های کارتونی و فیلم های سه بعدی و بازی ها می باشد. در این نرم افزار انواع براش برای ایجاد خراش، بافت، خوردگی و ...، در دسترس شما قرار دارد که می توانید از آن در ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی Sculpture (یا حکاکی مانند طبیعی در اثر سه بعدی)، استفاده کنید و نیز می توانید مدل خود را در هر شرایطی به صورت RealTime از زوایای مختلف ببینید و ویرایش کنید. از دیگر ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت استفاده از ابزارهای Mesh Morphing، ابزارهای بهینه سازی تصویر و حجم آن، ابزار بازگشتی به آخرین مرحله انجام شده، قابلیت ذخیره سازی تصاویر خروجی در فرمت های 3ds, html, Swf و ... اشاره داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ZBrush:
- رندر در حالت تک فریم و یا انیمیشن
- ساخت تصاویر سه بعدی بدون پشت زمینه
- قابلیت وارد نمودن ( Import ) تصاویر مختلف به منظور استفاده در تصویر سه بعدی
- قدرت بالا در Render نمودن تصاویر
- ارائه پیش نمایش های Real Time در هنگام طراحی
- قابلیت استفاده از ابزارهای Mesh Morphing
- ابزارهای بهینه سازی تصویر و حجم آن
- ابزار بازگشتی به آخرین مرحله انجام شده
- ذخیره سازی تصاویر خروجی در فرمت های 3ds , html , Swf
- و ...

Description

Imagine a world where your tools are as diverse as your design needs. The new ZBrush 4R4 gives you more; more of what matters, more freedom and more design possibilities than ever before.

The next few pages provide descriptions of the latest features in ZBrush 4R4. Creating and designing are at the center of what you do. With that in mind, ZBrush 4R4 is ready for you to explore creating faster and with less technical barriers.

Our newest tools are meant to reduce the impact of technical restraints and allow you to maximize your creative potential and speed. ZBrush 4R4’s newest additions will help you realize a smoother workflow and in some cases help eliminate typically redundant or tedious tasks. Our aim is to provide you with the most dynamic art tool while helping overcome unnecessary steps or processes in your artistic journey.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری