Aiseesoft FoneEraser 1.0.26

Aiseesoft FoneEraser 1.0.26

  • کاربرد : پاک کردن تمام محتوای iPhone و تنظیمات آن به طور دائم و به طور کامل
  • نسخه :Version 1.0.26
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Aiseesoft Studio
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Aiseesoft FoneEraser، این نرم افزار قدرتمند ترین ابزار برای پاک کردن تمام محتوای iPhone و تنظیمات آن به طور دائم و به طور کامل است. این نرم افزار کاربردی سه سطح مختلف پاک کردن داده ها را ارائه می دهد که شما می توانید بصورت اختیاری یکی از این سه حالت را انتخاب نموده و هر گونه اطلاعات در iPhone / iPad / iPod را پاک کنید تا از حریم خصوصی خود محافظت کنید. به منظور اتصال چندین دستگاه iOS، شما می توانید تمام فایل ها و تنظیمات را در بیش از یک دستگاه به طور همزمان برای صرفه جویی در وقت خود (iOS 10.3، iOS 11، iOS 12 پشتیبانی) گردآوری نمایید. این نرم افزار می تواند انواع مطالب و تنظیمات گوشی iPhone شما را برای همیشه پاک کند. محتویاتی که این نرم افزار قادر به پاک کردن آنها می باشد شامل: محتوای متن (مخاطبین، پیام های متنی / iMessages، تاریخچه تماس، تقویم، یادداشت ها، یادآوری و نشانه صفری) و رسانه (موسیقی، فیلم ها، عکس ها، iBooks، پادکست، iTunes U، نمایش های تلویزیونی، فیلم های موسیقی، آهنگ های زنگ، کتاب های صوتی، یادداشت های صوتی)، برنامه، اسناد و تنظیمات می باشد.

Description

Aiseesoft FoneEraser is the most powerful utility to erase all iPhone content and settings permanently and thoroughly. Offered three erasing levels optionally, you are able to erase any data on iPhone/iPad/iPod to protect your privacy. Allowed to connect multiple iOS devices, you are capable to remove all files and settings on more than one device simultaneously to save your time (iOS 10.3, iOS 11, iOS 12 supported).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری