Dassault Systemes DraftSight Premium 2019 SP0

Dassault Systemes DraftSight Premium 2019 SP0

  • کاربرد : نرم افزار نقشه‌کشی دوبعدی و سه بعدی مخصوص معماران، مهندسان.
  • نسخه :Version 2019
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Dassault Systèmes
  • سال تولید : 2019

توضیحات

DraftSight یک نرم افزار نقشه‌کشی دوبعدی و سه بعدی مخصوص معماران، مهندسان ساخت و ساز، و طراحان است که امکان رسم و مدیریت فایل های DWG و طرح های DXF را فراهم نموده است. این نرم افزار توسط شرکت Dassault Systemes ساخته شده و تمام ابزارهای ضروری برای کاربران CAD را در یک محیط کاربرپسند در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید نقشه ها و طرح های خود را به شکل کامل و حرفه ای توسط این نرم افزار ایجاد کنید و یا پروژه های CAD را به کمک آن بارگذاری، مشاهده و ویرایش نمایید.

نرم افزار DraftSight حاوی ابزارهای قدرتمندی برای استایل دهی به متن ها، ساخت جدول، اندازه گیری، و ایجاد شکل های مختلف است و امکان ویرایش ترسیمات را به کمک آفست، آینه، تقسیم، جوش، تغییر مقیاس، و چرخش فراهم می کند. DraftSight همچنین به شما اجازه می دهد تا به سادگی از حالت پیش نویس دوبعدی به مدلسازی سه بعدی و بالعکس جابه‌جا شوید تا بتوانید طرح های خود را به بهترین شکل بهینه سازی کنید. این نرم افزار با دیگر محصول شرکت Dassault Systemes یعنی SOLIDWORKS سازگاری کاملی دارد و قادر است تا فایل های DWG را کاملا ویرایش کند.

امکانات و ویژگی های نرم افزار DraftSight :
ایجاد و مدیریت طرح های DWG و DXF
امکان ویرایش، مشاهده، و بارگذاری فایل های CAD
محیط کاربرپسند و ارائه ابزارهای کاربردی
استایل دهی به متن ها و ساخت جداول
سیستم اندازه گیری دقیق و امکان رسم شکل های مختلف
ابزارهای آفست، آینه، تقسیم، جوش، تغییر مقیاس، و چرخش
انتقال از حالت پیش نویس دوبعدی به مدلسازی سه بعدی و بالعکس
سازگاری کامل با نرم افزار SOLIDWORKS

Description

DraftSight® is a feature-rich 2D and 3D CAD solution for architects, engineers and construction service providers, as well as professional CAD users, designers, educators and hobbyists.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری