DiskBoss Enterprise 10.5.12 x64

DiskBoss Enterprise 10.5.12 x64

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت هارد دیسک و داده ها
  • نسخه :Version 10.5.12
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Flexense
  • سال تولید : 2019

توضیحات

سیستم مدیریت فایل و داده ی ویندوز با وجود سادگی و سرعت معایبی همچون ناتوانی در تشخیص فایل های تکراری بر روی فضای هارد، نبود امکان حذف ایمن داده ها و ... را نیز در خود دارد. بدین منظور اکثر کاربران برای انجام چنین عملیاتی از نرم افزار های مربوطه استفاده می کنند. DiskBoss نرم افزار مدیریت داده ها است که عملیاتی چون آنالیز و کنترل فضای هارد دیسک، طبقه بندی فایل، جستجو و پاکسازی فایل های تکراری، هماهنگ سازی سریع فایل، انتقال داده ها، حذف ایمن داده ها، نظارت و مدیریت بر تغییرات دیسک، مدیریت فایل و ... را به صورت خودکار و یا بر پایه ی تنظیمات کاربر انجام می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DiskBoss:
- تجزیه و تحلیل فضای استفاده شده دیسک ها
- طبقه بندی و سازماندهی فایل ها
- جستجو و پاکسازی فایل های تکراری
- هماهنگ سازی فایل با سرعت بالا
- نظارت بی وقفه بر تغییرات دیسک
- مدیریت فایل مبتنی بر خط مشی های امنیتی
- کپی و انتقال ایمن فایل ها
- حذف و پاکسازی ایمن داده ها
- دارای ابزار خط فرمان
- کارکرد به صورت سرور
- و ...

Description

DiskBoss is an automated, policy-based data management solution allowing one to analyze disks, directories and network shares, classify and categorize files, search and cleanup duplicate files, perform automated file management operations according to user-defined rules and policies, synchronize disks, directories and network shares, perform bulk file delete and secure data wiping operations, detect unauthorized changes in files and directories, etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری