Digital Tutors Creating a Roman Warrior Agent in Massive Prime
آموزشی ساخت یک کاراکتر جنگجو به کمک Massive ، Maya ، Motion Builder
- کاربرد : آموزشی ساخت یک کاراکتر جنگجو به کمک Massive ، Maya ، Motion Builder
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Digital Tutors
- سال تولید : 2014
توضیحات
در این کورس آموزشی با نحوه ساخت یک کاراکتر جنگجو از ابتدا تا انتها به کمک ابزارها و امکانات نرم افزارهای Massive ، Maya ، Motion Builder آشنا خواهید شد.
این مجموعه آموزش ویدیویی به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 23 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش :
مقدمه و آشنایی با پروژه
آموزش نکاتی در رابطه با مش نمودن کاراکتر در مایا ( ساخت حجم اولیه کاراکتر )
آموزش ساخت بافت به کمک فتوشاپ
آموزش اعمال بافت برای شمشیر کاراکتر در نرم افزار مایا
آموزش خروجی گرفتن از پروژه و وارد نمودن آن به نرم افزار Massive
آموزش ساخت اسکلت کاراکتر شامل 2 درس
آموزش خروجی گرفتن از پروژه برای کار بر روی اسکلت وی ( Rigging ) در نرم افزار مایا
آموزش متحرک سازی کاراکتر در نرم افزار Motion Builder
آموزش تکمیل پروژه متحرک سازی کاراکتر
این مجموعه آموزش ویدیویی به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 23 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش :
مقدمه و آشنایی با پروژه
آموزش نکاتی در رابطه با مش نمودن کاراکتر در مایا ( ساخت حجم اولیه کاراکتر )
آموزش ساخت بافت به کمک فتوشاپ
آموزش اعمال بافت برای شمشیر کاراکتر در نرم افزار مایا
آموزش خروجی گرفتن از پروژه و وارد نمودن آن به نرم افزار Massive
آموزش ساخت اسکلت کاراکتر شامل 2 درس
آموزش خروجی گرفتن از پروژه برای کار بر روی اسکلت وی ( Rigging ) در نرم افزار مایا
آموزش متحرک سازی کاراکتر در نرم افزار Motion Builder
آموزش تکمیل پروژه متحرک سازی کاراکتر
Description
In this tutorial we'll learn how to create a Roman Warrior agent in terms of meshes, texture, skeleton and actions. We are going to start this training by giving some vital tips and instructions about creating our agent model and textures.
We'll then talk about the best ways to optimize and arrange the production files of this agent and learn how to create an agent skeleton in Massive. We will then export skin weight, meshes and textures from Maya to Massive and create some geometry and texture variations. We will learn how to re-target motion capture from an outsource skeleton to our agent skeleton using MotionBuilder and much, much more.
By the end of this training you will be able to create a Massive agent from scratch and add any action from different sources to be use in the production process.
We'll then talk about the best ways to optimize and arrange the production files of this agent and learn how to create an agent skeleton in Massive. We will then export skin weight, meshes and textures from Maya to Massive and create some geometry and texture variations. We will learn how to re-target motion capture from an outsource skeleton to our agent skeleton using MotionBuilder and much, much more.
By the end of this training you will be able to create a Massive agent from scratch and add any action from different sources to be use in the production process.