آموزش نرم افزار جوملا / Lynda Joomla! 3.3 Essentials Working with Content

Lynda Joomla! 3.3 Essentials Working with Content
آموزش نرم افزار جوملا

  • کاربرد : آموزش نرم افزار جوملا
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2015

توضیحات

جوملا (Joomla!‎) یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است که از آن در زمینه مدیریت محتوای اینترنتی استفاده می شود. قدرت جوملا در عین سادگی و کاربرپسندی موجب محبوبیت آن شده است. کار با جوملا نیاز به دانش برنامه نویسی ندارد، اما فریم ورک جوملا بستر مناسبی را برای توسعه دهندگان نیز فراهم می کند که موجب شده هزاران افزونه برای توسعه امکانات آن ساخته شود. جوملا بومی سازی شده و با زبان فارسی کاملاً سازگار است. جوملا! به زبان پی‌اچ‌پی نوشته شده‌است و از پایگاه داده مای‌اس‌کیوال استفاده می‌کند. قابلیت‌ های جوملا! شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی (caching)، ایجاد فهرست خودکار، ارسال خبر از طریق قالب RSS، ارائه نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تالار گفتگو، نظر سنجی، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد (از جمله فارسی) است. علاوه بر امکانات پایه، افزونه هایی (شامل کامپوننت، ماژول، پلاگین، قالب، بسته زبان) هستند که به امکانات جوملا می افزایند. بیش از 10,200 افزونه رایگان و تجاری در شاخه رسمی افزونه‌های جوملا وجود دارد.

Description

Find new and interesting ways to display your site content with Joomla!, the open-source CMS, and these tutorials from Jen Kramer. Jen shows how to create and modify the look of categories, articles, lists, and menus, and implement advanced functionality like tagging and version control. She'll teach you how to add links, images, videos, and dropdown menus to your Joomla! site, as well as configure some crucial display options. Make sure to test your new skills by taking the practice challenges issued along the way.
Topics include:
Touring the Joomla! interface
Creating and editing categories
Adding links and images to articles
Creating basic menus
Adding version control and keywords
Configuring category lists
Creating a dropdown menu
Changing display settings
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری