آموزش اجزاء مورد نیاز برای یک بازی سه بعدی در 3ds Max وZBrush / Digital Tutors Game Asset Production Pipeline for Unity

Digital Tutors Game Asset Production Pipeline for Unity
آموزش اجزاء مورد نیاز برای یک بازی سه بعدی در 3ds Max وZBrush

  • کاربرد : آموزش اجزاء مورد نیاز برای یک بازی سه بعدی در 3ds Max وZBrush
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Digital Tutors
  • سال تولید : 2015

توضیحات

در این آموزش به صورت گام به گام یاد می گیرید که اجزاء مورد نیاز برای استفاده در یونیتی برای ساخت یک بازی سه بعدی را در 3ds Max وZBrush طراحی کنید .

این مجموعه آموزش ویدیویی به همراه فایل های تمرینی و به همراه اسلایدهای مدرس به مدت زمان 2 ساعت و 40 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

Description

In this series of Unity tutorials we'll create an asset step-by-step and explore the entire 3D game asset production pipeline for Unity.

We'll start out by learning about some general set up tips for creating game assets in a content creation package like 3ds Max. After that, we'll jump into creating our high poly asset using 3ds Max and ZBrush.

Then we'll learn how to quickly model and unwrap the UV's our game resolution mesh in 3ds Max. After that, we'll learn how to properly bake out our essential maps needed for texturing in Substance Painter. Once in Substance Painter we'll talk about some basic texturing tips and how Substance Painter can save us some time with its multi-channel painting capabilities.

Finally, we'll finish this Unity training by learning how to create LODs and a custom collision mesh to take advantage of Unity's optimization features.

بخش های فایل

این فایل شامل 20 بخش می باشد که بخش های آن به صورت جداگانه در زیر آمده است.
Row Title Format Size Play Download
00 - فیلم های آموزشی
1 01. Introduction and project overview 7.01 MB DOWNLOAD
2 02. General set up tips 10.47 MB DOWNLOAD
3 03. Blocking in the high poly asset 82.51 MB DOWNLOAD
4 04. High poly modeling techniques in 3ds Max 61.18 MB DOWNLOAD
5 05. Finalizing the high poly asset in ZBrush 65.72 MB DOWNLOAD
6 06. Blocking in the low poly mesh 70.55 MB DOWNLOAD
7 07. Finishing the low poly mesh 95.11 MB DOWNLOAD
8 08. Beginning the UV unwrapping process 101.11 MB DOWNLOAD
9 09. Finishing the UVs 96.83 MB DOWNLOAD
10 10. Baking the normal map and ID mask 42.76 MB DOWNLOAD
11 11. Baking the ambient occlusion map 11.88 MB DOWNLOAD
12 12. Modifying the ID mask 18.79 MB DOWNLOAD
13 13. Setting up the Substance Painter project 27.73 MB DOWNLOAD
14 14. Blocking in the textures of our game asset 71.02 MB DOWNLOAD
15 15. Finishing the texture 113.24 MB DOWNLOAD
16 16. Testing the mesh and textures in Unity 14.80 MB DOWNLOAD
17 17. Creating LOD meshes for our game asset 100.72 MB DOWNLOAD
18 18. Creating a custom collision mesh 43.03 MB DOWNLOAD
19 19. Setting up the standard material in Unity 5 9.42 MB DOWNLOAD
01 - فایل های تمرینی
20 Game Asset Production Pipeline for Unity 279.69 MB DOWNLOAD
شما می توانید مجموعه کامل بخش های این فابل را نیز به صورت مجموعه کامل دریافت نمایید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری