آوتودسک آوتوکد / Autodesk AutoCAD Structural Detailing 2015 SP1

Autodesk AutoCAD Structural Detailing 2015 SP1
آوتودسک آوتوکد

  • کاربرد : نرم افزار طراحی سازه
  • نسخه :Version 2015
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2015

توضیحات

AutoCAD Structural Detailing نرم افزاری برای طراحی و بررسی سازه های فولادی و بتنی ساختمان و مخصوص مهندسین سازه می باشد . این نرم افزار این توانایی را به مهندسین طراح و مجریان سازه ساختمان می دهد که طرح ها را با دقت بسیار بیشتر و بهتر ایجاد و پیاده نمایند . این نرم افزار با داشتن کتابخانه مواد مصالح استانداردها ی آهن و فولاد و اتصالات آن ها طراحی و پیاده سازی سازه ساختمان را بسیار ساده سریع و آسان نموده است و توانایی انجام تمام اقدامات و فرایندهای طراحی و پیاده سازی یک سازه، اسکلت ساختمان، گلخانه شیشه و فولاد، پل های فلزی آهنی و تاسیسات فولادی و ... از قبیل طرح ریزی طراحی فهرست گرفتن لوازم و مصالح، جزئیات سازه، بررسی و تغییرات بهبود، انتخاب و مشخص نمودن اتصالات انواع آن ها، ارائه اسناد و مدارک، دستورات اجرائی و .. را کلاً در خود گردآورده است. این نرم افزار در کل می تواند اطلاعات سازه یک ساختمان را به صورت کامل و دقیق مدل نموده و بیان نماید و به صورت زیبا و گویا تصویری نمایش دهد و مدل های ایجاد شده در آن قابل استفاده در Revit Structure و تحلیل در Robot Structural Analysis می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Autodesk AutoCAD Structural Detailing:
- توانایی نمایش سه بعدی سازه، اتصالات و نیروهای وارد بر آن ها
- توانایی افزایش و کاهش قطرها و عرض های فولاد و آهن ساختمان به صورت هماهنگ
- ابزار ایجاد اتصال و تقاطع و ... (شما می توانید علاوه بر اتصالات و تقاطع ها وبرخی را بسازید)
- محاسبه اتوماتیک بارهای اعمال شده و حداکثر بار را بر سازه: فولاد، تیرها، دال، تنیده و غیر تنیده مصلح و ...
- ایجاد شدن ابزارها و ماکروهایی که بیشتر از آن را نیز می توانید ایجاد کنید
- امکان ایجاد و طراحی اجسام صلب مانند مربع، مثلث و... مکعب و دیگر ساختارهای هندسی
- پشتیبانی کامل از عملیات جوشکاری، دارای کتابخانه سمبل نوع و شکل جوشکاری و مواد و ...
- دارای انواع قطعات اتصال در کتابخانه مواد و مصالح و ... خود مانند انواع واشر، پیچ، نگهدارنده
- و ...

Description

Autodesk AutoCAD Structural Detailing software helps structural engineers, detailers and fabricators create more precise detailing and fabrication shop drawings. Built on the familiar Autodesk AutoCAD software platform, it’s structural engineering software for steel and concrete structures.

1.) Burn and install AutoCAD Structural Detailing 2015 with this serial: 111-11111111, 222-22222222 or 333-33333333 and this Product key: 587G1 2.) Copy keygen from Crack folder to HDD. 3.) Run program. Click "Activation" on the activation screen, them click "Close" on the "Internet Connection Required" screen. Click "Activation" on the activation screen again, them select "I have an activation code from Autodesk". 4.) Run keygen from HDD and press "Patch". (you should see "Successfully patched") 5.) Copy the Request Code from from the activation screen into the keygen and press "Generate". 6.) Now copy the Activation Code back to the activation screen and click "Next". You have a fully registered autodesk product.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری