نیت او اف اکس / Neat OFX 4.1.1

Neat OFX 4.1.1
نیت او اف اکس

  • 4.0 (2 رای)
  • کاربرد : پلاگین شفاف سازی تصاویر
  • نسخه :Version 4.1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : VIRALVID
  • سال تولید : 2016

توضیحات

Neat Video نام پلاگین بسیار کاربردی و مفیدی است که برای نرم افزار قدرتمند میکس و مونتاژ Adobe Premiere Pro منتشر شده است ، کار این پلاگین شفاف سازی تصاویری است که از کیفیت پایینی برخوردار هستند و همین مسئله موجب می شود تا زیبایی و سطح حرفه ای بودن یک ویدیوی میکس شده کاهش یابد ، معمولا ویدیوهایی که با گوشی های موبایل گرفته می شود دارای کیفیت پایینی هستند و پیکسل های آنها بسیار کم است بنابراین زمانی که شما آنها را می خواهید میکس و مونتاژ کنید با افت شدید کیفیت مواجه هستید بنابراین با استفاده از پلاگین Neat Video می توانید این کاهش کیفیت را برطرف کنید و یک ویدیو بسیار حرفه ای و زیبا بسازید.

Description

Noise is a serious problem that complicates digital video processing. Footage coming from digital video cameras, camcorders, digital TV-tuners, film digitizers, etc., often contains an easily noticeable noise component that may distract viewers. Neat Video is a filter specifically designed to reduce visible noise in digital video clips produced by modern digital video capturing devices as well as digitized from traditional film or VHS records.

The key features of the Neat Video plug-in for Premiere:
– Advanced Noise Reduction to reduce noise and grain in video clips
– Both intra-frame and temporal filtration
– Automatic noise analyzer to adapt the plug-in to any video sources
– Smart Sharpening to make video sharper without amplification of noise
– High-bitdepth rendering (in Pro plug-in)
– CUDA and OpenCL acceleration to speed up processing using computation-capable GPUs

1. Install 2. Use these: username: HaxxoR companyName: AMPEDlb n Lics: 99 key=ZTGAZNOAZJ3AZED

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری