کورل ای گرافیکس اوریجنس / Corel iGrafx Origins v16.5.0.1247

Corel iGrafx Origins v16.5.0.1247
کورل ای گرافیکس اوریجنس

  • کاربرد : نرم افزار تحلیل گر تجاری
  • نسخه :Version 16.5.0.1247
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Corel
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید برای آنالیز و شبیه سازی پروسه های تجاری می باشد که به فراگیری تشکیلات و بهینه کردن پروسه ی تجارت آنها کمک می کند. با فراهم کردن ابزارهای قدرتمند برای آنالیز و گزارش ، کاربر می تواند دوباره به روند فعالیت های تجاری خود نگاهی انداخته و همه ی فواید پتانسیل های رقابتی را که در دنیای امروزه بسیار ضروریست را تشخیص دهد. Corel iGrafx به عنوان برترین شبیه ساز و آنالیزگر پروسه ها تجاری از سال ۲۰۰۷ تا کنون همچنان در صدر قرار دارد.خواص جدید آن به کاربر برای سند سازی و مدل سازی تجاری و پروسه های IT کمک خواهد کرد.این کار توسط استراتژی های سازمانی و هدف هایش انجام خواهد شد.سازمان ها با فراگیری و بهبود مدیریت پروسه های تجارتی حساس توسط این نرم افزار، انعطاف بیشتری را کسب خواهند کرد.
با مجموعه ی Corel iGrafx ، سازمان ها می توانند کنترل خود روی پروسه های تجاری را با استفاده از ابزار متمرکز شده ی موجود در این نرم افزار ، تشخیص فاکتورهای خطر و اثرات متقابل آن و نمایش منابع را گسترش دهند. پایگاه داده های یکپارچه و و ایستگاه پردازشگر این نرم افزار، فرصت های منحصر به فردی برای ذخیره سازی ، افزایش امنیت و برقرار داشتن مدل های پورسه های تجاری و اسناد مربوطه در مدیریت آن پروسه ها را برای کاربر فراهم می کند.
در مجموعه های تجاری تفریحی ، کار منظم و جذاب در عرضه ی اطلاعات یک نیاز ضروری محسوب می شود. Corel iGrafx ابزاری تصویری قدرتمند را برای شما فراهم می کند که نه تنها نتایج بسیار زیبای حرفه ای برای شما ایجاد می کند بلکه به کاربران در تمام مراحل کار کمک خواهد کرد.

امکانات اصلی Corel iGrafx Enterprise :
– رسم دیاگرام های شبکه ، پروسه ها ، برنامه ها ، ساختارهای سازمانی و …
– قالب های ساده در عین حال حرفه ای مرود نیاز هر نوع تجارت
– افزایش ظرفیت برای بهینه سازی راه حل های قدرتمند با استفاده از VBA 6.0
– تکنولوژی iShapes منحصر به فرد و کاملا هوشمند
– کاملا سازگار با Microsoft Office
– و …

Description

iGrafx is an integrated software suite that will unify your process improvement teams through the most user-friendly, collaborative environment available for modeling, analyzing and improving business processes. Whether you are a small company creating process flowcharts, or a multinational organization desiring regulatory compliance, business activity alignment with IT, or large scale Six Sigma or Lean initiatives, iGrafx products can grow with you and ensure your success.

just install

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری