وین پی 10-8 / WinPE 10-8 x86 x64 Native x86

WinPE 10-8 x86 x64 Native x86
وین پی 10-8

  • 5.0 (6 رای)
  • کاربرد : جدید ترین نسخه ویندوز بدون نصب
  • نسخه :Version 8-Oct
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ویندوز لایو (Live) یا همان ویندوز بدون نیاز به نصب، نسخه ای از سیستم عامل است که بدون نیاز به نصب قابلیت بوت شدن و لود شدن را دارد و همه جا بدون نیاز به نصب می توان از آن استفاده نمود و همچنین به فایل های سیستم دسترسی پیدا کرد. ویژگی این ویندوز به این نکته بازمی گردد که این ویندوز به نسخه ی فعلی ویندوز موجود در کامپیوتر شما کاری ندارد و خودش به طور مستقل اجرا میشود. این نکته زمانی اهمیت پیدا می کند که ویندوز کامپیوتر شما خراب شده باشد و شما نمی توانید ویندوز خود را عوض کنید چرا بسیاری از اسناد مهم شما با عوض کردن ویندوز پاک میشوند و یا اطلاعات مهمی در MyDocument خود دارید. با استفاده از ویندوز لایو می تاونید به سرعت با یک ویندوز جدید به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید و از انها کپی بگیرید سپس با خیال راحت به تعویض ویندوز بپردازید. Sergei Strelec یکی از گروههایی است که ویندوز های مختلف را با کمی تغییرات به بازار عرضه میکند. دلیل این تغییرات نیز اضافه کردن ابزارهای مورد نیاز برای ویندوز لایو است چرا که با استفاده از این ابزارها می توان پارتیشن بندی هارد راتغییر داد، از اطلاعات بکاپ گرفت و … .

سایر توضیحات: گروه Sergei Strelec ویندوزهای مختلفی را برای استفاده عموم تغییر می دهند. از جمله ی این ویندوز ها می توان به ویندوز 10 و ویندزو 8 و … نام برد. اخیرا این گروه دست به ابتکار جالبی زده است و دو ویندوز مختلف 10 و 8 را در یک دیسک قرار داده است. این ابتکار به کاربران قدرت انتخاب می دهد و در به کارگیری ابزارهای مختلف به آنها کمک دوچندانی می کند. همچنین تیم دانلود فارسی لیست تمامی نرم افزارهای موجود در این بسته را در یک فایل متنی برای دانلود قرار داده است تا کاربران با دید بهتری اقدام به دانلود این ویندوز لایو کنند.

Description

Sergei kembali merilis sebuah Bootable Disk berbasis Windows PE. Tentu saja Windows PE buatan Sergei ini sudah dilengkapi berbagai macam software yang sangat berguna untuk merawat PC seperti kloning Windows, mempartisi hardisk, menghapus partisi hardisk, recovery data, dan banyak lagi yang lainnya.

just install

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری