فونت فورج / FontForge 2016.10.04

FontForge 2016.10.04
فونت فورج

  • کاربرد : ویرایش انواع فونت ها
  • نسخه :Version 2016.10.04.zip
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : FontForge
  • سال تولید : 2016

توضیحات

برنامه ای که یک بسته نرم افزاری گسترده با ابزارهای پیشرفته ای برای ایجاد و ویرایش انواع فونت های ویندوز است. همه کاربرانی که دنبال فونت ها و به خصوص فونت ها با زمینه های معروف هستند در این برنامه امکان ساخت انها وجود دارد. نرم افزار FontForge که هنگام راه اندازی می توانید در یک مرورگر نیز این این فونت ها استفاده کرده و آنها را در هارد دیسک ها استفاده کنید. از Outline, Bitmap, PostScript, TrueType و OpenType font formats و دیگر پشتیبانی می کند.

Description

bundles a wide range of advanced options for creating and editing font types. It caters to all users who are looking to personalize fonts, especially the ones with some background in such apps.
At startup you can use a file browser to locate and open a font type from the hard drive. The tool supports Outline, Bitmap, PostScript, TrueType and OpenType font formats, among others.
Creating a new font type means drawing each glyph until you form a complete alphabet, number system and symbols. FontForge puts several drawing tools at your disposal, such as curve points, distance measurement, hand scrolling and magnification. Plus, you can manage multiple layers (e.g. background, foreground).

اتصال خود را از اینترنت قطع نمائید و با کلیک بر روی دکمه نصب، مراحل معمول نصب را طی کرده و نرم افزار را نصب کنید. این نرم افزار نیاز به شماره سریال و Crack ندارد.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری