آی کش / iCash 7.5

iCash 7.5
آی کش

  • کاربرد : مدیریت سرمایه شخصی
  • نسخه :Version 7.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : MAX Programming LLC (Maxprog)
  • سیستم مورد نیاز : 25 Mb Hard Disk space
  • سال تولید : 2016

توضیحات

iCash نرم افزاری است که سرمایه شخصی شما را کنترل می کند و در آمد و مخارج، اعتبار، وام شما را پیگیری می کند. به عنوان مثال برای شما حساب های بانکی ایجاد می کند و پول را بین حساب ها حرکت می دهد و شما نتیجه را دریافت می کنید و متوجه می شوید که پول از کجا آمده و به چه حسابی واریز می شود و حتی نیازی به دانستن اصول حسابداری نیست و این نرم افزار به آسانی این کار را برای شما انجام می دهد.
iCash نرم افزاری است که استفاده از آن بسیار آسان است و دارای ابزارهای مدیریتی مالی چند منظوره می باشد و دارای خصوصیات کاملی می باشد و تمام مراحل را کنترل می نماید و کار کردن با آن برای کاربر آسان و جذاب است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iCash:
- نیاز نداشتن به یادگیری اصول حسابداری
- استفاده آسان و جذاب
- امکان آگاهی از حساب ها و دسته بندی آنها
- امکان ارائه رده بندی شرح مذاکرات برای پیشرفت گزارشات
- توانائی معامله متعادل
- پشتیبانی کامل بودجه با استفاده از ماشین حساب
- توانائی نگهداری شرح معامله های تکراری و برنامه ریزی شده
- قابلیت پشتیبانی از چندین گردش پول طبق نرخ مبادله ارز
- دارای پایگاه داده SQL قوی
- امکان ورود و خروج سریع اقلام، حساب و معاملات
- توانائی واسط چندین document و استفاده از رمز
- قابلیت ساخت نمودار برای حساب به انضمام سود و زیان
- توانائی رایت مجدد و گرفتن آمار
- و ...

Description

iCash is a software intended to control your personal finances, keeping track of incomes, expenses, credits, debts and Banks
transactions for you. As simple as creating the accounts you need and move money between them! You don't even need to know about
accounting or even care about it! Your finances depend largely on good organization that lets you know where your money comes from
and to where it goes.

Disconnect internet. *First install "Microsoft Visual C++ 2015" in your system. After complete installation: 1- Run program, Use one of below codes for registration : IST1-4352-4D48-2F01-5853-5F74 IST1-4352-4E48-3201-4453-983B IST1-4251-4C47-7602-6952-9764 2- Click on "Register" button. 3- When you see "Software Update" window click on "Deactivate" button.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری