وب سایت کپیر / WinHTTrack Website Copier 3.48.22 32bit & 64bit

WinHTTrack Website Copier 3.48.22 32bit & 64bit
وب سایت کپیر

  • کاربرد : دانلود کامل محتوای سایت ها
  • نسخه :Version 3.48.22
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : HTTrack
  • سال تولید : 2016

توضیحات

حتما ساعت ها برای خواند صفحات یک وب سایت وقت می گذارید یا احتیاج به مطالب یک وب سایت دارید و مجبور هستید برای رفتن به صفحات بعد به اینترنت متصل بمانید. نرم افزار HTTrack یک سایت خوان آفلاین می باشد که امکان دانلود یک سایت از اینترنت بر روی کامپیوتر شما را فراهم می کند و تمام فهرست ها با فایل صفحات وب HTML ، عکس ها و تمام فایل های موجود در سرور را به کامپیوتر شما انتقال می دهد و وب سایت را به صورت آفلان می سازد. این نرم افزار لینک های ذخیره شده را به صورت محلی ساخته و آن ها را با ساختار اصلی خودش چیده تا شما سایت را مانند آینه بر روی کامپیوتر شبیه سازی کند تا به صورت آفلاین بر روی لینک های سایت کلیک و کاوش کنید.

Description

HTTrack is a free offline browser utility. You can download the contents of entire Web sites from the Internet to a local directory for offline viewing. Simply open a page of the mirrored Web site in your browser and browse the site link by link as if you were viewing it online. HTTrack also can update existing mirrored sites and resume interrupted site downloads. The program is fully configurable and includes an integrated help system. It crawls M3U and AAM files and can cache to a ZIP file.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری