مت و میر / Math-o-mir 1.92

Math-o-mir 1.92
مت و میر

  • کاربرد : نوشتن معادلات مختلف ریاضی در Word
  • نسخه :Version 1.92
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Danijel Gorupec
  • سال تولید : 2016

توضیحات

روزانه برای بسیاری از کاربران اتفاق می افتند که در برنامه Office Word قصد نوشتن معادلات پیچیده ریاضی (کسرها، انتگرال نویسی و …) را دارند اما کمبود ابزاری در این زمینه موجب روی آوردن آنها به روش های غیراصولی نظیر نوشتن این فرمول ها در برنامه های گرافیکی و انتقال آنها به Word است، حال آنکه ابزارهای مختلفی برای حل این مشکل وجود دارند.
Math-o-mir یک ویرایشگر معادلات ریاضی رایگان است که این امکان را فراهم می آورد تا بدون دغدغه به نوشتن انواع فرمول های موجود پرداخته و علاوه بر اینکه در Math-o-mir نیز بتوانند همانند یک ویرایشگر معمولی به نوشتن متون خود بهمراه طراحی فرمول پرداخته و چاپ کنند و یا آنرا به سادگی کپی و برنامه ویرایشگر خود نظیر Word منتقل کنند. از دیگر ویژگی Math-o-mir که علاوه بر توانایی استفاده از فرمول های آماده برنامه می توانید با کمک ابزار طراحی موجود همانند یک صفحه معمولی با استفاده از ابزار خودکار فرمول های گرافیکی خود را نیز ایجاد نمائید.
استفاده از Math-o-mir در جاهای مختلفی نظیر کلاس های درس می تواند گزینه مناسبی باشد، هم بخاطر حجم بسیار کم آن و هم بدلیل مصرف حداقل منابع سیستم نیازی به داشتن کامپیوتری با سیستم بالا نمی باشد.

Description

This product is basically an Equation Editor. However it is not centered over one single equation but you can write your mathematical text over several pages. Inside your mathematical document, you can copy equations and expressions easily by mouse click. You can also make simple drawings or sketches. Added function plotter and symbolic calculator can assist you... Engineers can use it to make quick informal calculations; students can use it as a real-time math note-taking tool; math teachers can prepare electronic exams to be solved by their students.

What's new in this version:

Version 1.92 simplifies font handling and entry of measurement units. Keyboard handling is improved.

Disconnect internet. Run "Setup.exe" file to install the program.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری