سامسونگ اسمارت / Samsung Smart Switch 4.1.16102

Samsung Smart Switch 4.1.16102
سامسونگ اسمارت

  • کاربرد : مهاجرت از گوشیهای قدیمی به سامسونگ
  • نسخه :Version 4.1.16102
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Samsung Electronics
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک برنامه مهم که با ان می توانید فایل های خود را از گوشی های دیگر به گوشی سامسونگ انتقال دهید و به تعبیری تعویض گوشی و انتخاب گوشی سامسونگ به عنوان گوشی جدید حتما به این نیاز دارید که شماره تماس ها،فیلم،مخاطبین،موزیک،بوک مارک ها و سایر اطلاعات قابل انتقال را در گوشی جدید داشته باشید. در بسیاری از موارد این کار امکان پذیر نیست و دردسر زیادی برای انتقال دارید و با این برنامه کاربردی که به شما معرفی نموده ایم می توانید به آسانی آنها را در گوشی جدید انتقال دهید. با برنامه Samsung Smart Switch می توانید به آسانی در گوشی خود بکاپ یا همان فایل پشتیبان تهیه نمایید و سازگاری کامل با گوشی های سامسونگ دارد. این نرم افزار از گوشی های مختلف از جمله BlackBerry, Nokia, HTC, Sony, LG or Huawei جهت انتقال اطلاعات پشیبانی کامل را به عمل می آورد.

Description

Connect to Samsung smartphones and transfer contents with Smart Switch, you can transfer your personal data, media and apps with one service, without having to use multiple tools. Smart Switch helps you find your favorite apps so that you do not have to search for them individually. Smart Switch gives you the peace of mind that your apps have been transferred. Smart Switch Mobile offers you the easiest, fastest and safest way to transfer data from your old to new Galaxy smartphone. You can transfer content such as music, video, photos, memos, messages, contacts, calendar and other documents stored in your phone.

Disconnect internet. Run "Setup.exe" file to install the program.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری