سیبلیوس / Avid Sibelius 8.2 64bit

Avid Sibelius 8.2 64bit
سیبلیوس

  • کاربرد : نرم افزار نت نویسی و تنظیم آهنگ
  • نسخه :Version 8.199999999999999
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64bit
  • تولید کننده : Avid Technology
  • سیستم مورد نیاز : 1+ GB of RAM 750 MB hard disk space for Sibelius
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Sibelius یکی از جدیدترین نرم افزارهای موسیقی و نوشتن نت است و با امکانات و ابزارهایی که در اختیار کاربران قرار می دهد تمامی نیازهای آهنگسازان حرفه ای، تنظیم کنندگان و منتشر کنندگان آهنگ را برطرف می کند و در عین حال کار با آن آسان بوده و حتی برای افراد تازه کار و دانش آموزان موسیقی نیز به راحتی قابل استفاده خواهد بود. رابط کاربری این نرم افزار به صورت task-oriented (وظیفه گرا) طراحی شده است که می تواند سرعت کار با نرم افزار را بالا ببرد. Sibelius امکانی را برای علاقمندان به موسیقی فراهم نموده است تا به راحتی قادر به نوشتن نت های موسیقی، اصلاح، ذخیره سازی و به اشتراک گذاری آن ها باشید. می توان گفت این نرم افزار سریعترین، هوشمندانه ترین و ساده ترین روش برای نوشتن نت موسیقی است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sibelius:
- رابط کاربری وظیفه گرا
- دارای بیش از 38 گیگابایت محتوای حرفه ای شامل صداهای ارکستر سمفونی، سازهای موسیقی راک و پاپ و ...
- پشتیبانی از سیستم عامل های 64 بیتی (به منظور استفاده کامل از قدرت و سرعت سیستم های ۶۴bit)
- بهینه سازی شده نمایش محیط نرم افزار در مانیتور (ایده آل برای استفاده در مانیتور های کوچک، لپ تاپ ها، کلاس های درس و ...)
- بهینه سازی های متن و تایپوگرافی (امکان استفاده از جدیدترین فونت های OpenType)
- امکان وارد کردن و ذخیره کردن فرمت های مختلف تصاویر گرافیکی (برای استفاده از آن ها در ساخت صفحه بندی های پیچیده، کتاب های آموزشی و...)
- و ...

Description

The latest generation of the world’s best-selling music notation software, Avid Sibelius is sophisticated enough to meet the demands of top composers, arrangers, and publishers, yet simple enough for beginners and students. Work quickly with the brand-new, task-oriented user interface. Experience your scores in stunning clarity with the exclusive, professional-quality sound library. Collaborate more easily thanks to full MusicXML interchange support and other sharing options. And view beautiful, print-quality scores with advanced typography and graphics support. Designed by musicians for musicians, Sibelius 7 is the fastest, smartest, easiest way to write music. You can even take your scores on the go with the Avid Scorch app for iPad.
Here are some key features of "Sibelius":
- Task-oriented user interface: easily progress through all the steps of creating a score
- Professional-quality, 38 GB sound library: enjoy ultra-realistic playback
- Native 64-bit support: work faster, with more virtual instruments and effects, than ever before
- Optimized for single monitor use: ideal for classrooms, laptops, and more
- Text and typography enhancements: take advantage of the latest OpenType fonts
- Graphics import and export: build complex layouts for publishing, creating teaching materials, and more

Disconnect internet. After complete installation and before run the program: Copy and Overwrite "SARILib.dll" file from Crack to installation directory. Default: C:\Program Files\Avid\Sibelius

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری