اس اس دی لایف پرو / SSDlife Pro 2.5.82

SSDlife Pro 2.5.82
اس اس دی لایف پرو

  • کاربرد : نرم افزار بررسی سلامتی هارد دیسک های SSD
  • نسخه :Version 2.5.82
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : BinarySense, Ltd.
  • سیستم مورد نیاز : SSD device
  • سال تولید : 2016

توضیحات

Solid State Disk یا به عبارتی همان SSD در کمترین زمان توانست جایگزین مناسبی برای هاردهای HDD شود. در واقع SSD حافظه ی مبتنی بر flash است که در مقایسه با هارد دیسک های قبلی برق کمتری مصرف می کند و از مقاومت بیشتری نیز برخوردار است. هارد دیسک های معمولی HDD صفحاتی به نام پلاتر و هد دارند که این هد اطلاعات را از روی صفحات می خواند. بر خلاف آن، هیچ کدام از اجزاء داخلی SSD در حال چرخش نیستند و یک حافظه فلش است که فوق العاده محکم و بادوام است. در نتیجه در اثر سقوط از ارتفاع کاملاً مقاوم بوده و نسبت به HDD معمولی دوام بیشتری دارد. از آنجایی که مزایای استفاده از SSD فلش قابل توجه هستند، به لحاظ قیمت نیز با هاردهای معمولی کاملاً متفاوتند. این نوع درایوها گران قیمت هستند و طبعاً لپ تاپ های مجهز به SSD گرانتر از لپ تاپ های مبتنی بر HDD هستند. علیرغم آن، SSD هم به لحاظ سرعت عملکرد و هم از نظر میزان مصرف انرژی به مراتب بهتر از HDD است. SSD هم سرعت عملکرد بیشتری دارد و هم از انرژی، برق کمتری مصرف می کند که به دنبال آن موجب افزایش عمر باتری لپ تاپ نیز می گردد. اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که حداکثر عملکرد هارد برایتان اهمیت ویژه ایی دارد، بنابراین تنها گزینه انتخابی شما استفاده از هارد فلش SSD است و خوب است بدانید که SSDLife Pro نرم افزاری کاربردی برای بررسی سلامت هارد دیسک های SSD می باشد که در قالب یک نرم افزار کوچک به کاربران عرضه شده است.

این نرم افزار کنترل وضعیت هارددیسک شما را به دستتان می دهد. نرم افزار کاربردی SSDlife قادر به تخمین میزان عمر دیسک شماست. همچنین قارد به اندازه گیری درجه حرارت، میزان سلامتی، سرعت خواندن و نوشتن و اندازه گیری میزان بافر و میزان اطلاعات درون هارد است. این برنامه از درایوهای SSD شرکت های Kingstone، OCZ و خیلی شرکت های دیگر حتی دیسک های solid شرکت اپل نیز پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SSDlife:
- نمایش اطلاعات کلی در مورد هارد دیسک های SSD
- نمایش اطلاعات فنی در مورد هارد دیسک های SSD
- بررسی وضعیت سلامت کارSSD در پس زمینه کار
- نمایش جزئیات آنلاین SSD و گزارش وضعیت سلامت آنلاین
- و ...

Description

SSDlife Pro application provides the possibility to run disk checks (scheduled) in the background mode, display detailed information about SMART attributes and tweak the system for use with SSD drives.

You cna now use this accessible and simple tool to monitor the status of your Solid State Drives.
Here are some key features of "SSDlife Pro":
- Show general information about SSD
- Show technical information about SSD
- Check SSD health status working in background
- SmartCheck - check SSD health status on schedule (each 4 hours) on program startup and exit if no changes in health, shows message only if health changes.
- Show S.M.A.R.T. attributes in program window
- Show detailed online SSD health status report online
- Keep online report for more than 30 days

Disconnect internet. After complete installation and before run the program: Copy and Overwrite "ssdlife.exe" file from Crack to installation directory. Default: C:\Program Files\BinarySense\SSDlife <> SDlife Pro application provides the possibility to run disk checks (scheduled) in the background mode, display detailed information about SMART attributes and tweak the system for use with SSD drives. SSD reliability analysis • It’s a shame when a drive failure results in all your personal data being lost. SSDLife allows you to control how worn your SSDs are in an easy and convenient way, which means you can control how safely and securely your data is stored on them. SSD lifetime calculation • SSD Life analyzes how actively you use your solid-state drive and uses a special algorithm to calculate its estimated lifetime. Of course, the date of the lifetime expiration is corrected depending on how intensively you keep using your drive.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری