مایکروسافت ویژوال جی شارپ / Microsoft Visual J#.NET Redistributable 1.1

Microsoft Visual J#.NET Redistributable 1.1
مایکروسافت ویژوال جی شارپ

  • کاربرد : نرم افزار مفسر برنامه های نوشته شده در زبان ویژوال جی شارپ
  • نسخه :Version 1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2007

توضیحات

نسخه‌ی 1.1 از این نرم‌افزار تمامی آنچه را که برای اجرای اپلیکیشن‌های Visual J# احتیاج دارید را بر روی کامپیوتری فراهم می‌نماید که ورژن 1.1 از نرم‌افزار Microsoft .NET Framework بر روی آن نصب شده است. نرم‌افزار Visual J# .NET Redistributable Package برای اجرای اپلیکیشن‌هایی که با سایر ابزارهای توسعه‌ دهنده‌ی زبان‌ جاوا نوشته شده‌اند، مناسب نیست. اپلیکیشن‌ها و خدماتی که با استفاده از Visual J# .NET ساخته شده‌اند، فقط بر روی .NET Framework قابل اجرا هستند و اجرای آنها بر روی هیچ یک از دستگاه مجازی جاوا امکان‌پذیر نخواهد بود. این اپلیکیشن به طور مستقل توسط کمپانی مایکروسافت توسعه یافته است.

Description

Home Windows Software Developer Tools .NET Microsoft Visual J# .NET Version 1.1 Redistributable Package
Microsoft Visual J# .NET Version 1.1 Redistributable Package
Download Now Secure Download
Average User Rating:
Be the first to rate this product!
What do you need to know about free software?
Play pause00:07 00:15 Closed captions Settings Volume Fullscreen

Publisher's Description
From Microsoft:
The Microsoft Visual J# .NET version 1.1 Redistributable Package includes everything you need to run your Visual J# .NET applications on a computer that already has the Microsoft .NET Framework version 1.1 installed.

The Visual J# .NET Redistributable Package is not intended to run applications written with other Java-language development tools. Applications and services built with Visual J# .NET will run only on the .NET Framework and will not run on any Java Virtual Machine.

just install

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری