پرودد مرکالی / proDAD Mercalli 4.0.451 64bit

proDAD Mercalli 4.0.451 64bit
پرودد مرکالی

  • کاربرد : نرم افزار تثبیت و حذف لرزش تصویر در فیلم
  • نسخه :Version 4.0.451
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64bit
  • تولید کننده : proDAD
  • سال تولید : 2014

توضیحات

ProDAD Mercalli SAL از محصولات جدید کمپانی نرم افزاری proDAD، نرم افزاری حرفه ای به منظور تثبیت و حذف لرزش تصویر در فیلم های ویدئویی می باشد که کاربران با استفاده از آن می توانند حرکات و لرزشهای ناخواسته موجود در فیلم ها را که به دلیل لرزش دست در فیلم ثبت شده اند را به سادگی تصحیح و حذف نمایند، این نرم افزار رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و از قابلیت های دیگر آن میتوان به مواردی همچون تکنولوژی هوشمند تطبیق فریم ها، پشتیبانی از ویدیوهای 4K و 2.7K، قابلیت پردازش دسته ای فایل های ویدئویی، حذف و تصحیح تاثیرات نامطلوب Rolling Shutter و بسیاری دیگر اشاره کرد .

Description

Mercalli V3 SAL employs revolutionary new 3D video stabilization,which independently stabilizes the X, Y,
and Z camera axis, delivering better post-capture video stabilization results than any other product on
the market - hands down. Mercalli also employs some unique Dynamic Camera Options that lets you precisely
control the level of stabilization so the character of the video is retained.

Disconnect internet. After complete installation and before run the program: Copy and Overwrite "version.dll" file from Crack to installation directory. Default: C:\Program Files\proDAD\Mercalli-4.0 Run program, Use below code for registration : Y9K7-JFB5-ZD5V-475G-BAQN-55EG-REP0 Click on "Unlock" button.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری