فارسی لنگویج فور ویندوز 8 / Farsi Language for Windows 8.1 32 & 64 bit

Farsi Language for Windows 8.1 32 & 64 bit
فارسی لنگویج فور ویندوز 8

  • کاربرد : نرم افزار فارسی ساز محیط ویندوز 8
  • نسخه :Version 8.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2013

توضیحات

این بسته رابط زبان (LIP) برای Windows 8، نسخه ای است که بخش هایی از آن که بصورت گسترده در Windows مورد استفاده قرار می گیرند بصورت جزئی ترجمه شده است. پس از نصب LIP، متن های موجود در برنامه های نصب، کادرهای گفتگو، منوها، عناوین مربوط به راهنمایی و پشتیبانی و دیگر موارد موجود در رابط کاربر در زبان LIP نشان داده می شود. متنی که ترجمه نشده است به زبان اصلی Windows 8 است. بعنوان مثال اگر یک نسخه اسپانیایی از Windows 8 را خریداری کرده اید، برخی از متون همچنان به زبان اسپانیایی خواهند بود. بیش از یک LIP را می توانید نصب کنید، از این رو هرکدام از کاربران رایانه می توانند رابط کاربر را به زبان دلخواه خود نمایش دهند.

During Installation : 1- In "Select display language" Page, Select "Farsi" Language. After complete installation : 2- Go to "Control Panel >> Clock, Language, and Region >> Language" . 3- Select "Farsi" language and click on "Options" link. 4- In "Windows display language" part, click on "Make this the primary language" link . 5- Click on "Log off now" button. For Uninstall Farsi Language : 1-Goto "Control Panel >> Clock, Language, and Region >> Language" . 2- Select "English" language and click on "Options" link. 3- In "Windows display language" part, click on "Make this the primary language" link . 4- Click on "Log off now" button.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری