فاکسیت ریدر / Foxit Reader  8.1

Foxit Reader 8.1
فاکسیت ریدر

  • کاربرد : نرم افزار خواندن سریع اسناد پی دی اف
  • نسخه :Version 8.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Foxit Corporation
  • سیستم مورد نیاز : Operating Systems- Microsoft Windows® XP Home, Professional, or Tablet PC Edition with Service Pack
  • سال تولید : 2017

توضیحات

فرمت PDF توسط شرکت Adobe طراحی شده و مخفف Portable Document Format است، به معنای فرمت سند قابل انتقال. بدین معنی که شما یک فایل را با این فرمت ذخیره می کنید و آن را میان هزاران نفر به اشتراک می گذارید. امروزه اکثر کتاب های الکترونیکی با این فرمت عرضه می شوند.
فایل های PDF دقیقاً همانگونه ای چاپ می شوند که شما آن را در مانیتور می بینید، با همان صفحه بندی، فونت و عکس های موجود، بدون اینکه وابسته به محیطی باشند که در آن ساخته شده اند. علاوه بر این امنیت در این فایل ها نسبت به سایر فرمت های موجود بسیار بالاتر است و حتی امکان رمزگزاری روی فایل جهت امنیت بیشتر نیز ممکن است.

نرم افزار Foxit Reader ابزاری کوچک و قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می باشد. این نرم افزار به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. در این نرم افزار ابزارهای متفاوتی قرار دارد ابزارهایی که با کمک آنها می توانید فایل های PDF مورد نظرتان را ویرایش نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Foxit Reader:
- قابلیت خواندن سریع فایل های پی دی اف
- دارای امکانات و ابزارهای مطالعه فایل های پی دی اف
- توانایی ویرایش قسمت های دلخواه از فایل پی دی اف مورد نظر
- امکان تهیه پرینت از فایل های پی دی اف
- جایگزینی مناسب برای نرم افزار Adobe Acrobar Reader
- و ...

Description

Foxit Reader is a PDF document viewer, with incredible small size, breezing-fast launch speed and rich feature set.

Foxit Reader is designed for a broad spectrum of users including enterprise and government organizations. Foxit Reader is fully customizable to meet any organization business objective and its small footprint makes it easy to deploy. It is also packed with features not available in competitor's products. Foxit Foxit Reader's small footprint makes easy to update and maintain. Finally, Foxit Reader adheres to all ISO 32000 standards.

Its core function is compatible with PDF Standard 1.7. Therefore, using Foxit Reader you will no longer have to worry about document incompatibility.

just install

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری