اندروید استدیو / Android Studio 2.2

Android Studio 2.2
اندروید استدیو

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار برنامه نویسی اندروید
  • نسخه :Version 2.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Google
  • سیستم مورد نیاز : Windows: Microsoft® Windows® 7/8/10 (32- or 64-bit) 2 GB RAM minimum, 8 GB RAM recommended
  • سال تولید : 2016

توضیحات

پروژه جدید گوگل می باشد. این برنامه محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید بر اساس IntelliJ IDEA می باشد و جایگزین Eclipse و پلاگین ADT شده است. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برتری هایی که نسبت به Eclipse دارد باعث شده که کار را برای اکثریت برنامه نویس ها آسان تر کند. البته به دلیل نوپا بودن این برنامه، هنوز کمی و کاستی هایی در آن نسبت به Eclipse دیده می شود که بزرگ ترین آن، پشتیبانی ضعیف تر از استفاده از NDK و زبان برنامه نویسی ++C است. اما در کل حرکت به سمت Gradle و Maven و کنار گذاشتن ANT بسیار مفید بوده است. این حرکت باعث شده که مدیریت وابستگی های پروژه به شکل قابل توجهی آسان تر شود و ساختن یک برنامه با تنظیمات مختلف، مانند نسخه ی رایگان و پولی، نسخه ی مخصوص دستگاه هایی با ورژن خاصی از اندروید و ... با یک کد بیس بسیار ساده تر شده است. همچنین توکار بودن Google Cloud Platform و GitHub در این برنامه به بسیاری از برنامه نویس ها در حفظ وقت خود کمک خواهد کرد. لازم به ذکر است چون گوگل ایران را تحریم کرده است، برای آی پی های ایرانی دانلود این برنامه از سایت گوگل امکان پذیر نیست، بنابراین آخرین نسخه از این برنامه برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Android Studio:
- ویرایش هوشمند و قابل پیشبینی کد مانند کامل کردن، ریفاکتور کردن و آنالیز
- قالب های آماده برای برنامه های مختلف و شروع کردن سریع تر ساخت برنامه
- پیش نمایش زنده ی برنامه برای اندازه صفحه های مختلف مانند ساعت های هوشمند، موبایل، تبلت و تلویزیون
- مدیریت دستگاه های مجازی که با SDK Manager نصب شده اند
- استفاده از Gradle برای مدیریت Build ها و Maven برای وابستگی ها
- ویرایش Layout ها با امکانات جانبی مفید
- استفاده از ProGuard و امضا کردن برنامه
- نمایش اطلاعات و وضعیت مصرف برنامه از منابع دستگاه
- پشیتبانی از پروژه های NDK
- پشتیبانی پیشفرض از Google Cloud Platform
- و ...

Description

Android Studio is a new Android development environment based on IntelliJ IDEA. Similar to Eclipse with the ADT Plugin, Android Studio provides integrated Android developer tools for development and debugging. On top of the capabilities you expect from IntelliJ, Android Studio offers:
- Gradle-based build support.
- Android-specific refactoring and quick fixes.

- Lint tools to catch performance, usability, version compatibility and other problems.
- ProGuard and app-signing capabilities.
- Template-based wizards to create common Android designs and components.
- A rich layout editor that allows you to drag-and-drop UI components, preview layouts on multiple screen configurations, and much more.

Disconnect internet. 1- Install "Java SE Development Kit 8" and "WinRAR" in your system. 2- Goto "control panel---->System---->Advanced system settings---->Environment Variables" 3- In "System variables" part Click on "New" button. 4- Use below info then cilck on "Ok" button. Variable name :JAVA_HOME Variavle Value :full path Of "Java SE Development Kit" . 5- Run "Setup.exe" file and install the program. 6- After complete installation, dont run the program. Goto to below path and make a folder with this name "21.1.1". C:\Users\your computer name\AppData\Local\Android\sdk\build-tools 7- Copy "21.1.1.zip" file to below path: C:\Users\Your computer name\AppData\Local\Android\sdk\build-tools 8- Rigth click on "21.1.1.zip" file and choose "Extract here" option. Now You can Run program and use it.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری