دیو سی پلاس پلاس / Dev-C++  5.11

Dev-C++ 5.11
دیو سی پلاس پلاس

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : ابزار بصری برای گسترش دادن و کامپایل کردن زبان های C و ++C
  • نسخه :Version 5.11
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • سال تولید : 2016

توضیحات

Dev C++ 5.6.3 نرم‌افزار ++ Dev C پک ابزار بصری برای گسترش دادن و کامپایل کردن زبان های C و ++C است که با استفاده از آن می‌توانید به کمک کامپایلر GCC پروژه‌های خود را کامپایل کنید. علاوه بر استفاده از این کامپایلر می‌تواند از سایر کامپایلر های ترکیبی نظیر Cygwin نیز استفاده کنید.

یک زبان برنامه‌نویسی رایانه‌ای همه‌منظوره، شیءگرا، سطح بالا و چندرگه (که از برنامه‌نویسی رویه‌ای، تجرید داده‌ها و برنامه‌نویسی شیءگرا پشتیبانی می‌کند)، عمومی و با قابلیت‌های سطح بالا و سطح پایین می‌باشد. این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌نویسی شیءگرا، برنامه‌نویسی جنریک است. از آنجا که در سی++ اشیاء را می‌توان ابتدا به ساکن از کلاس‌هایی ایجاد کرد که به هیچگونه سلسله مراتب رده‌ها و وراثت مقید نیستند، لذا سی++ از برنامه‌سازی شیء بنیاد (object-based programming) نیز پشتیبانی می‌کند. ++C به همراه جد خود C از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی تجاری هستند.

ویژگی ها:

تکمیل کننده اتوماتیک کدها.

ویرایشگر کد.
دارا بودن دیباگری قوی.
پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا.
استفاده ازامکان تعریف وظایف مختلف برای کارها در برنامه. کامپایلر GCC.

و …

Description

Dev-C++ is a free full-featured integrated development environment (IDE) distributed under the GNU General Public License for programming in C and C++. It is written in Delphi.

It is bundled with, and uses, the MinGW or TDM-GCC 64bit port of the GCC as its compiler. Dev-C++ can also be used in combination with Cygwin or any other GCC-based compiler.[1]

Dev-C++ is generally considered a Windows-only program, but there are attempts to create a Linux version: header files and path delimiters are switchable between platforms.

Disconnect internet. Click on "SETUP" button and install the Program.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری