ایکلیپس آی دی ای / Eclipse IDE for C C++ Developers 4.6

Eclipse IDE for C C++ Developers 4.6
ایکلیپس آی دی ای

  • کاربرد : نرم افزار محیط برنامه نویسی C++
  • نسخه :Version 4.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : The Eclipse Foundation
  • سال تولید : 2016

توضیحات

زبان برنامه‌نویسی ++C (سی پلاس پلاس) یک زبان سطح میانی در نظر گرفته می‌شود که دارای قابلیت زبان‌های سطح بالا و پایین به‌صورت هم‌زمان است. این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌نویسی شیءگرا، برنامه‌نویسی جنریک است. سی پلاس‌پلاس یک زبان برنامه‌نویسی رایانه‌ای همه‌منظوره، شیءگرا، سطح بالا و چندرگه (که از برنامه‌نویسی رویه‌ای، تجرید داده‌ها و برنامه‌نویسی شیءگرا پشتیبانی می‌کند)، عمومی و با قابلیت‌های سطح بالا و سطح پایین می‌باشد.
در هر زبان برنامه نویسی،داشتن یک IDE می تواند در میزان محبوبیت آن بسیار تاثیر گذار باشد.
Eclipse IDE for C/C++ Developers یک محیط برنامه نویسی (IDE) کد منبع باز برای زبان برنامه نویسی سی/سی پلاس است که به همراه Mylyn و به صورت کاملاً یکپارچه سازی شده با یکدیگر، کار توسعه دهندگانی که با این زبان کار می کنند را بسیار آسان تر از گذشته کرده است.

محتویات Eclipse IDE for C/C++ Developers:
- C/C++ Development Tools
- Eclipse Git Team Provider
- Mylyn Task List
- Remote System Explorer

این محیط توسعه، روند جدیدی را در پیش گرفته است. وقتی این محیط را به صورت معمولی و عادی دانلود کنید امکانات بسیاری در اختیارتان قرار نمی دهد و حتی روند برنامه نویسی ویژوال (مثل طراحی فرم و ...) را ندارد و حتی برنامه نویسی تحت وب و خیلی از گزینه ها را پشتیبانی نمی کند. اما در عوض این سیستم طی روند جدیدی به افراد اجازه می دهد تا اجزا و افزودنی های خاص خودش (Plug-In) را نوشته و از آن استفاده کنند. اما خبر بهتر آنکه گروه توسعه دهنگان این IDE پلاگین های مورد نیاز را هم به صورت جداگانه نوشته و برای دانلود به صورت رایگان گذاشته اند. مثلاً برای طراحی و توسعه محیط تحت وب در ایکلیپس یک پلاگین پر طرفدار بنام WebTools وجود دارد که تمامی نیازهای برنامه نویسی تحت وب از دیتا بیس تا طراحی css ها را پشتیبانی می کند. همچنین پلاگین های زیادی برای ابزار مدلینگ و یا طراحی گرافیکی و ... طراحی شده است.

Description

Eclipse IDE for C/C++ Developers is an IDE for C/C++ developers with Mylyn integration.

Disconnect internet. First install "Java Runtime Environment" in your system. Click on "FOLDER" button then Copy "eclipse-cpp-neon-R-win32.zip" file in your system then Extract it.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری