اس کیوال لایت اکسپرت / SQLite Expert Pro 4

SQLite Expert Pro 4
اس کیوال لایت اکسپرت

  • کاربرد : مدیریت پایگاه داده ها
  • نسخه :Version 4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit
  • تولید کننده : Bogdan Ureche
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند میباشد که برای مدیریت بر پایگاه داده ای SQLite طراحی شده است. SQLite یک پایگاه داده کوچک (حجمی در حدود 500 KB) که به زبان C در قالب یک کتابخانه (Library) نوشته شده است و از پایگاه داده‌های RDBMS به حساب می‌آید. این پایگاه داده بدون لیسانس (Public Domain) ، آزاد و Open Source منتشر می‌شود. مزیت این پایگاه داده‌ای تک فایلی با حجم کم و عدم وابستگی به سیستم‌عامل می باشد. دارای محیط مدیریتی خوب که تمامی امکانات آن را پوشش می‌دهند. تنها مشکل این پایگاه داده عدم پشتیبانی از تمامی امکانات استاندارد SQL می‌باشد که ضعفی بزرگ برای آن محسوب می‌شود. به وسیله این نرم افزار شما می توانید اقدامات مدیریتی لازم و ویرایش قسمت های مختلف پایگاه داده ای خود را به راحتی انجام دهید .

Description

SQLite Expert is a powerful visual tool that enables you to easily administer your SQLite 3 databases
and gain significantly better visibility into how your databases are operating.SQLite Expert integrates
database management and maintenance into a single, seamless environment, with a clear and intuitive
graphical user interface.

Disconnect internet. After complete installation and before run the program: 1- Copy and Overwrite "SQLiteExpertPro32.exe" file from Crack folder to installation directory. Default: C:\Program Files\SQLite Expert\Professional 4 2- Run program,goto "Tools>> Options>> Updates" ,choose "Never" option and then click on "OK" button.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری