ویژوال استودیو کد / Visual Studio Code  1.5.3

Visual Studio Code 1.5.3
ویژوال استودیو کد

  • کاربرد : ادیتور پیشرفته زبان های برنامه نویسی برای ویندوز
  • نسخه :Version 1.5.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نام نرم افزاری کاملا رایگان، عرضه شده از سوی کمپانی مایکروسافت، به منظور ویرایش کدهای مختلف در محیطی کاملا ساده است. اگر شما نیز از برنامه نویسان فضای وب و یا اپلیکیشن های مبتنی بر فضای ابری هستید، مایکروسافت بهترین پیشنهاد برای کدنویسی شما را نرم افزار Visual Studio Code معرفی می کند. همانطور که می دانید امروزه معروف ترین IDE مایکروسافت به منظور کدنویسی به انواع زبان های برنماه نویسی، نرم افزار ویژوال استودیو است، اما اگر شما نیاز به نرم افزار ساده تر برای کاربردهای کوچک تر دارید، مایکروسافت Visual Studio Code را به شما پیشنهاد می کند.

Visual Studio Code یک نرم افزار ویرایشگر کدهای زبان های برنامه نویسی است که نسخه های ویندوز، لینوکس و مک از آن عرضه شده و کاربران صرف نظر از نوع سیستم عامل، می توانند به ویرایش و کدنویسی در انواع سیستم عامل ها بپردازند. به طور کلی Visual Studio Code، هر آنچه را ک هبرنامه نویسان امروزی برای ویرایش کدها، ورایش متون و … نیاز داشته باشند در اختیارشان می گذارد. به عنوان مثال قابلیت های لایت کلمات کلیدی و سینتکس زبان های برنامه نویسی، ناوبری آسان در میان کدها، شرتکات های کیبورد، سازگاری با انواع زبان های برنامه نویسی و … از مهم ترین امکانات آن به شمار می روند.

Description

Visual Studio Code provides developers with a new choice of developer tool that combines the simplicity and streamlined experience of a code editor with the best of what developers need for their core code-edit-debug cycle. Visual Studio Code is the first code editor, and first cross-platform development tool - supporting OSX, Linux, and Windows - in the Visual Studio family.

Setting up Visual Studio Code :

*** Windows :

1- Download Visual Studio Code for Windows.

2- Double-click on "VSCodeSetup.exe" to launch the setup process, this will only take a minute.

The install location is C:\Users\username\AppData\Local\Code.

*Tip: Visual Studio Code will be added to your path, so from the console you can simply type code . to open VSCode on that folder!

*Tip: You might need to log off after the installation for the change to the PATH environmental variable to take effect.

just install

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری