گت دیتا بک فور ان تی اف اس / GetDataBack for NTFS  4.33

GetDataBack for NTFS 4.33
گت دیتا بک فور ان تی اف اس

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده
  • نسخه :Version 4.33
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Runtime Software
  • سال تولید : 2016

توضیحات

اگر هارد دیسک شما به شدت آسیب دیده است و قادر نیستید به اطلاعات ذخیره شده در آن دسترسی داشته باشید، GetDataBack می تواند به شما کمک کند تا تنها در سه مرحله و به آسانی اطلاعات خود را بازیابی کنید. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی است که در زمینه بازیابی اطلاعات مطرح شده است و در دو ویرایش برای درایوهای دیسک سخت با فرمت FAT و همچنین نسل جدید درایو ها با فرمت NTFS عرضه شده است. که نسخه GetDataBack For FAT آن از FAT 12, 16 & 32 و نسخه GetDataBack for NTFS آن از انواع NTFS ها پشتیبانی می کند.
برای GetDataBack تفاوتی ندارد فایل های شما چگونه حذف شده اند، بر اساس اتفاقات و مشکلات برق رسانی آسیب دیده اند، به صورت فیزیکی صدمه دیده اند، به صورت عمدی و به طور کامل از پاک شده اند، فرمت شده اند و حتی عملیات Fdisk بر روی هارد شما صورت گرفته است و حتی این که ویندوز و سیستم عامل درایو شما را می شناسد یا خیر! این نرم افزار تمامی این دلایل را نادیده گرفته و اطلاعات را بازیابی می کند.

GetDataBack با استفاده از الگوریتم و فن آوری پیشرفته خود به بررسی سکتور به سکتور هارد پرداخته و تمامی آنچه را که با سیستم پیشرفته خود قادر به خواندن است برای شما ثبت می کند و سرانجام همگی اطلاعات به دست آورده خود را به صورت پوشه بندی شده برای شما مرتب کرده و به نمایش می گذارد تا بتوانید براحتی اطلاعات حذف شده خود را پیدا نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetDataBack for FAT/NTFS:
- بازیابی اطلاعات از هارد درایو ها و درایوهای USB و Firewire
- امکان ریکاوری نمودن پارتیشن ها و فلاپی درایو
- بازیابی Drive Images و Zip/Jaz Drives
- سرعت بالا در جست و جو و بازیابی فایل های پاک شده
- اهمیت نداشتن چگونگی پاک شدن فایل
- بازگردانی فایل هایی که توسط ویروس ها مورد حمله قرار گرفته اند
- امکان بازیابی Boot Record ها و ...
- بازگردانی فایل های پاک شده حتی پس از فرمت و یا Fdisk
- سازگاری کامل با دو سیستم فایل FAT و NTFS
- رابط کاربری بسیار ساده
- بکارگیری و استفاده آسان
- امکان بازیابی فایل ها از روی شبکه های محلی
- قابلیت بازگردانی فایل ها از روی دیسک های نوری
- عدم نیاز به سیستم قدرتمند سخت افزاری
- امکان بازیابی فایل هایی که مدت طولانی است که پاک شده اند
- و ...

Description

GetDataBack will help you retrieve your files if the hard drive's partition table, boot record, MFT, or root directory have been damaged by a
virus, accidental deletion, formatting, fdisk or power failure.

Disconnect internet. After complete installation and before run the program: Copy "Register.reg" file from Crack to installation directory. - Run "Register.reg" from installation directory,click on "Yes" and then "Ok" button. Default: C:\Program Files\Runtime Software\GetDataBack for NTFS

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری