لاین دسکتاپ / LINE Desktop Edition 4.10

LINE Desktop Edition 4.10
لاین دسکتاپ

  • کاربرد : نرم افزار موبایل چت تصویری
  • نسخه :Version 4.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Naver
  • سال تولید : 2016

توضیحات

LINE Desktop Free Calls & Messages نرم افزاری است با بیش از میلیونها کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی و حتی تماس های تلفنی را از طریق ویندوز برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد .
امکانات این نرم افزار فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر ، ویدئوهای خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه های چت رومی که بیش از ۱۰۰ نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید .

Description

LINE allows you to share photos, videos, voice messages, contacts and your location information easily with your friends. You can get the latest news and special coupons for popular artists, celebrities,brands and TV shows.

With LINE you can exchange free instant messages with friends whenever and wherever you like, with one-on-one messaging and group chats.

LINE is available on all popular smartphone devices:iPhone, Android, Windows Phone, Blackberry and even on your PC

Disconnect internet. Run "setup.exe" file and Install the program.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری