پلکس / PLECS 3.7.5

PLECS 3.7.5
پلکس

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی،کنترل و تست سیستم های الکتریکی پیچیده
  • نسخه :Version 3.7.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Plexim
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم افزاری برای شبیه سازی و مدل سازی سیستم های پیچیده الکتریکی همراه با اعمال کنترل و تست آن ها می باشد. این برنامه به عنوان یکی از نرم افزارهای قدرتمند و حرفه ای در زمینه شبیه سازی سیستم های الکترونیکی و مدارات پیچده است که با توجه به پشتیبانی از رویکرد طراحی بالا به پایین، به شما اجازه می دهد تا مدلسازی خود را با قرار دادن اجزا و قسمت های مدار درکنار یکدیگر، شروع نموده و با ترکیب آن ها به طرح ایده آل و کلی مدار خود دست یابید و سپس تمرکز خود را به جزئیات رفتار سیستم مورد نظر معطوف نمایید. PLECS Standalone شامل تمام قطعات و ابزارهایی است که برای طراحی یک مدار الکترونیکی نیاز دارید و شما با استفاده از کنار هم قرار دادن قطعات مورد نظر و برقراری ارتباط میان آن ها در یک آزمایشگاه مجازی مدار خود را مونتاژ، کنترل و تست نمایید. همچنین این نرم افزار می تواند با رندر بسیار بالا و سریع به شما کمک کند تا بتوانید طراحی های حرفه ای و در کیفیت بالا داشته باشید، مدارها را تست کنید و در صورت وجود هرگونه مشکل به رفع آن ها اقدام کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PLECS Standalone:
- شبیه سازی سیستم های الکتریکی پیچیده
- پشتیبانی از رویکرد طراحی بالا به پایین
- اعمال کنترل کامل و تست مدل ساخته شده
- شامل قطعات و ابزارهای مورد نیاز در طراحی مدار
- فراهم نمودن یک آزمایشگاه مجازی مدار
- راه حلی مقرون به صرفه و قدرتمند برای شبیه سازی سیستم های پویا

Description

The PLECS Standalone edition is a simulation platform on its own. It provides optimized solvers to speed up
the simulation of electrical circuits and control systems. PLECS Standalone is a cost-effective yet powerful
solution for dynamic system simulation in general.

Disconnect internet. Run "Setup.exe" file and install the Program. After complete installation and before run the program: 1- Open Crack folder ,Copy and Overwrite "PLECS.exe" file from crack folder to installation directory. Default: C:\Users\computer name\Documents\Plexim\PLECS 3.7 (64 bit) 2-Run program goto "File>> PLECS Prefernces>> Updates". 3-Uncheck "Automatically check for updates" option , then click on "Apply" and "OK" Button.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری