سینپتی کد پروداکت سوئیت / SynaptiCAD Product Suite 20.12

SynaptiCAD Product Suite 20.12
سینپتی کد پروداکت سوئیت

  • کاربرد : نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی
  • نسخه :Version 20.12
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : SynaptiCAD
  • سال تولید : 2016

توضیحات

یکی از نرم افزار های بسیار مفید و کاربردی در زمینه طراحی مدارهای الکترونیکی می باشد. از این نرم افزار برای طراحی و ساخت مدارات و تست و آزمایشات مختلف مدارات الکترونیکی استفاده می شود. می توانید با استفاده از ابزارهای متعددی که در اختیار شما قرار می دهد، مدارهای الکتریکی را طراحی کرده و سپس آن ها را تست کرده و از صحت کار خود مطمئن شوید. این نرم افزار برای تمامی دانشجویان و مهندسین برق مناسب خواهد بود چرا که قادر به ساخت مدارهای الکتریکی به صورت مجازی خواهند بود و مهم تر این که همه ی مراحل قابل تغییر و تست کردن هستند و هر گونه مشکلی در مدارها وجود داشته باشد شناسایی شده و می توانند آن ها را دوباره طراحی کنند. The SynaptiCAD Product Suite شامل محصولات TestBencher Pro, VeriLogger Extreme, VeriLogger Pro, BugHunter Pro, DataSheet Pro, WaveFormer Pro, WaveFormer Lite, Timing Diagrammer Pro, GigaWave Viewer, Vhdl2Verilog و Verilog2Vhdl از شرکت SynaptiCAD است.

Description

Founded by electrical engineers that were looking for ways to make tools that helped their fellow engineers, SynaptiCAD aims to help engineers create perfect designs.
Since 1992, we have strived to become a company that creates "tools for the thinking mind".
This drives all of the interfaces of our tools.

Disconnect internet. Run "Setup.exe" file and install the program. After complete installation and before run the program: Copy "syncad.lic" file from Crack to installation directory. Default: C:\SynaptiCAD

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری