اسنپی فکس / Snappy Fax 5.36.2.1

Snappy Fax 5.36.2.1
اسنپی فکس

  • کاربرد : نرم افزار ارسال و دریافت فاکس از طریق کامپیوتر
  • نسخه :Version 5.36.2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Snappy software
  • سال تولید : 2015

توضیحات

علاوه بر اتصال به اینترنت از مودم سیستم خود چه استفاده ی دیگری می کنید؟ آیا می دانید مودم شما قادر است بسیاری کارهای دیگر مانند عمل نمودن به عنوان یک تلفن خانگی با تمام امکانات و یا جایگزینی مناسب برای دستگاه فکس شما باشد! استفاده از این قابلیت های مختلف نیازمند نصب نرم افزار های مورد نظر می باشد.
Snappy Fax نام نرم افزاری می باشد که شما با نصب آن بر روی سیستم خود به راحتی می توانید تمامی اعمالی را که یک دستگاه Fax انجام می دهد را در اختیار داشته باشید و از این طریق در هزینه خرید دستگاه های گران قیمت Fax صرفه جویی کنید. این نرم افزار از طریق Fax modem ها که امروزه در بازار ایران به راحتی و با قیمتی بسیار پایین یافت می شوند اقدام به ارسال و دریافت نامه ها می کند. این نرم افزار را نمی توان با استفاده از Modem هایی که فاقد ویژگی Fax هستند و همچنین مودم های ADSL به دلیل عدم قابلیت Fax استفاده نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Snappy Famohammadi
- ارسال Fax از طریق سیستم ویندوز
- دریافت فاکس بر روی کامپیوتر شخصی شما
- پشتیبانی از عکس ها در دریافت و ارسال فاکس ها
- مرتب سازی فاکس ها بر اساس روز و تاریخ و زمان دریافت
- قابلیت تنظیم ارسال خودکار فاکس های دریافتی به شماره های Fax دیگر و یا به Email ای که در برنامه تنظیم شده است
- توانایی فیلتر کردن فاکس های ورودی
- دارای حالت Capture mode برای گرفتن عکس از برنامه ها و پنجره های مختلف ویندوز و ارسال آن ها در فاکس ها
- توانایی تنظیم حالت خودکار برای ذخیره سازی فاکس ها به صورت عکس، فایل های Word , Excel و دیگر برنامه هایی که قابلیت ایجاد سند های قابل چاپ را دارا می باشند
- قابلیت چاپ خودکار فاکس های دریافتی توسط چاپگر
- توانایی ذخیره سازی فاکس های دریافتی در فرمت PDF
- قابلیت ارسال فاکس ها به وب سایت مورد نظر برای نمایش فاکس در مرورگر اینترنتی
- دارای ابزار ویرایشگر عکس
- گزارش روزانه از فاکس های دریافتی و ارسال شده
- سازگاری با ویندوز 7

Description

Snappy Fax is a fax application and document management system. While the use of a scanner is entirely optional, it is one of the few applications that can actually turn your scanner and fax modem into a fully functional fax machine.
You can also receive faxes and the internet can be used as a medium for sending and receiving fax images.

Disconnect from the Internet. Click on "SETUP" button and install the Program. After complete installation and before run the program: 1- Copy and overwrite "sf5.exe" and "Register.reg" file from Crack folder to installation directory. 2- Run "Register.reg" from installation directory,click on "Yes" and then "Ok" button. Default: C:\Program Files\Snappy Fax Version 5

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری