ویرچوآل مودم / Virtual Modem 2.2

Virtual Modem 2.2
ویرچوآل مودم

  • کاربرد : نرم افزار ساخت مودم مجازی برای اتصال از طریق اینترنت و شبکه
  • نسخه :Version 2.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : FabulaTech
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم افزاری پیشرفته است که امکان اتصال دو مودم سخت افزاری به یکدیگر را با استفاده از یک مودم مجازی فراهم می کند. این نرم افزار با ساخت مودم مجازی برای سیستم به شما اجازه می دهد تا به جای استفاده از خط تلفن، از اینترنت و یا انواع شبکه های محلی برای برقراری ارتباط با سایر وسایل ارتباطی استفاده کنید. با به کارگیری این نرم افزار برای برقراری ارتباط دیگر نیازی به خطوط تلفن و روبرویی با محدودیت های آن ها برای ارتباط مانند اشغالی خط، نداشتن شارژ، نیاز به سخت افزار اضافی و ... نخواهید داشت. این نرم افزار با ساخت مودم مجازی و اختصاص آی پی برای هر دو سیستم مقصد و مبدا امکان ارتباط ساده و سریع آن ها از طریق اینترنت و شبکه را فراهم می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Virtual Modem:
- جایگزینی مودم سخت افزاری با مدل مجازی نرم افزاری
- نداشتن محدودیت های برقراری ارتباط با خط تلفن
- قابلیت استفاده تحت ارتباط اینترنتی و شبکه
- امکان ساخت 256 مودم مجازی
- ساخت مودم مجازی سازگار با نرم افزار فکس
- امکان کار با دستگاه های فکس IP
- امکان ذخیره شماره تلفن ها در دفترچه تلفن
- توانایی پاسخ به ارتباطات TCP
- پشتیبانی از AT command و S-registers

Description

Virtual Modem allows any modem communications applications to interact via LAN or the Internet. Application
"dials" remote IP address instead of making a dial-direct call using hardware modem. Moreover, it looks as
if the application worked with hardware modem. But in fact, a hardware modem is not used.

Disconnect internet. During installation : 1- In "Select product version to install" window choose "I have license key ..." option. 2- Use below codes for registration then click on "Next" button: -----BEGIN VIRTUALMODEM KEY BLOCK----- vr9CU8fI3THN9dOknSvRrlBLRgoCAAAAYEqkzitG kulI2ywMViREfg8AnRWEK+NFbPIMB/SRr3kG7Ggj QubUBvUU3RhDX2KiDwCaHfzbtgoBZ/nxWYBMjJvR Dbb2spLSWGOh43EOGaW3OEi8x/vXS/27/xIRykXW kijvQC95fZ8kHq6pI6UFCgfX4fp4XVdb38uRyr+N NusiYhKQE31ELkC3Ex2oGJcVU05UJpCft417VEE7 00ZhYAv2mrvZq3KMFGhUToWAeLuUJMXTWCLqXl// CZgAam1sgJz+cOz4kPDciw/tPKQ3k9G9IaEzyO6i 7ORZjDTUySAI+Jc= -----END VIRTUALMODEM KEY BLOCK----- 3- Complete installation levels .

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری