اتربیوت چنجر / Attribute Changer 8.50b

Attribute Changer 8.50b
اتربیوت چنجر

  • کاربرد : نرم افزار تغییر دسته جمعی خصوصیات فایل ها و پوشه ها
  • نسخه :Version 8.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Attribute Changer
  • سال تولید : 2016

توضیحات

هنگامی که یک فایل یا فولدر در کامپیوتر خود ایجاد می کنید، توسط ویندوز و به صورت پیش فرض صفاتی مانند تاریخ و زمان نصب یا ایجاد به آن اختصاص پیدا می کند که ممکن است خواهان تغییر آن ها باشید. این کار را توسط خود ویندوز نیز می توان انجام داد اما همان طور که می دانید انجام چنین کارهایی در ویندوز کمی خسته کننده و پیچیده است. Attribute Changer برای شما امکانی را فراهم می کند تا به سادگی قادر به تغییر صفاتی از فایل ها مانند تاریخ ایجاد، آخرین دسترسی و زمان انجام آخرین ویرایش باشید و حتی آن ها را ازحالت System, Hidden و یا Read Only خارج کنید. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا نرم افزار را مطابق با اصلاحاتی که می خواهید برای تعداد زیادی فایل یا فولدر انجام دهید، پیکربندی نموده و این گونه آن تغییرات را برای تعداد نامحدودی فایل یا فولدر اعمال کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Attribute Manager:
- تغییر ویژگی های شناخته شده فایل و فولدرها
- اعمال تغییرات گروهی
- اصلاح و تغییر تاریخ و زمان نصب یا ایجاد
- پردازش فایل های درون یک پوشه
- پیکربندی و ذخیره تنظیمات دلخواه در برنامه برای استفاده مجدد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 8

Description

Changing attributes on files and folders in Windows is somewhat troublesome - Attribute Changer will helpfully assist you in
this task.

Attribute Changer basic features include changing standard attributes (Read-only, Archive, Hidden, System and Index) on files
and folders, altering date and time, online help and a seamless integration into the Windows shell acting as a shell extension.

More advanced options include compression and decompression of files stored on NTFS volumes, partial date and time modifications
and the use of filters and exceptions. Picture date and time stamps can be changed and synchronized with file datetime stamps.

just install.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری