گوگل تولبار / Google Toolbar For IE 7.5.4413

Google Toolbar For IE 7.5.4413
گوگل تولبار

  • کاربرد : نرم افزار گوگل تولبار
  • نسخه :Version 7.5.4413
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Google
  • سال تولید : 2009

توضیحات

این نرم افزار به صورت یک افزونه یا پلاگین بر روی مرورگر شما نصب می شود و به شما امکان به کارگیری سرویس های سایت گوگل را به صورت سریع و بهینه شده می دهد.




البته بعضی از کاربران کامپیوتر از نصب نوار ابزار فراری هستند و از شلوغ شدن و زیاد شدن تولبار های مرورگر خود خودداری می کنند ولی با امکاناتی که اخیرا گوگل به این نوار ابزار اضافه کرده است کاربران زیادی را به خود جذب کرده و تحمل این نوار ابزار را ساده تر کرده است.




همچنین با افزودن روشهای متنوع مدیریت ان و دکمه هایش و متون ان و محل ان در جاهای مختلف مرورگر کاربران بیشتری می توانند با آن کنار بیاید.
امکانات نرم افزار:

- امکان دسترسی سریع به جستجوی گوگل به صورت سریع و با امکانات متنوع

- امکان دسترسی سریع به جدیدترین اخبار گوگل

- جستجو در بین صفحات اینترنتی که قبلا مشاهده کرده اید

- دسترسی سریع به سرویس ایمیل گوگل (Gmail)

- مشاهده عناوین ایمیل های دریافت شده بدون مراجعه به صفحه ایمیل

- دسترسی سریع به Bookmark های آنلاین شما (بسیار عالی)

- امکان مشاهده Page rank هر صفحه

- امکان مشاهده نسخه کش شده یک صفحه در گوگل

- امکان ترجمه سریع یک صفحه از هر زبانی به انگلیسی یا هر زبان دیگر (فارسی و ...)

- امکان مشاهده تمامی صفحات مرور شده به زبان فارسی

- امکان هایلایت کردن کلمات مورد جستجو در صفحه

- دسترسی به تنظیمات پیشرفته برنامه

و ...

Description

Google Toolbar enhances Internet Explorer with a Google search box and other useful tools like a pop-up blocker, Web form filler, and spellchecker. Google Toolbar has a variety of new features to the add-on for IE 6.0+. Universal Google Gadgets now work from Google Toolbar and give users access to additional tools, functionality and content right from the browser. A new version of the AutoFill feature for Web forms has better accuracy. Users can now save toolbar settings and access their bookmarks and custom buttons from any version of IE with Google Toolbar. Also, 404 or DNS error pages will provide suggestions for top-related pages or potential typographical corrections, similar to the "Did you mean?" feature in Google Search. There's also one-click Web site translation.

just install

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری