امام علی و ستون پایه های سیاست حق مدار

امام علی و ستون پایه های سیاست حق مدار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود رضاقلی
  • تعداد صفحه : 244

توضیحات

کتاب امام علی و ستون پایه های سیاست حق مدار شامل یک پیش گفتار و هفت بخش است که همراه با منابع در ۲۴۴ صفحه نگاشته شده است. این کتاب را که نتیجه سالها تحقیق و تجربه سیاسی این نویسنده است در تابستان گذشته به نشر اینترنتی رساندم. در این کتاب ستون پایه های اندیشه ها، راهبردها و روشهای سیاسی – حکومتی امام علی، در متن نقد بنیادی سیاست رایج سنتی در گرایشهای گوناگون شناخته شده اش، بازنگری شده و با روش تطبیقی ارزیابی گشته اند. در پیش سخن به ضرورت نقد بنیادی ستون پایه های سنتی سیاست، تبیین فرایند نوین سیاسی یا سیاست حق مدار، نقد آنچه فلسفه سیاسی
اسلامی نامیده می شود، و نیز ضرورت باز شناسی اندیشه و رفتار سیاسی نوین امام علی پرداخته ام. بخش نخست نوشتار به فلسفه اخلاق، سازگاری سیاست و اخلاق در دیدگاه و رفتار امام علی، و بررسی تحلیلی برخی از رویکردهای سیاسی وی اختصاص دارد که در آنها ارزشهای اخلاقی و هوشیاری سیاسی در پیوندی جدایی ناپذیر جلوه گر شده اند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری