ھنر در دوران ماقبل تاریخ

ھنر در دوران ماقبل تاریخ

  • نوع فایل : مقاله
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 6

توضیحات

مقاله ای در 6 صفحه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • عباس مستاجران
    (08:32)   1397/5/30
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام آثار قبل از آدم وحوا نشان می دهد که انسان قبل از این دو بوده وزندگانی می کرده اند در این راستا چند موضوع توجه راجلب می کند . اول اینکه انسان امروزی سرعت هوش وپیشرفت فوق العاده ای داردکه در آن انسانها نبوده یا کمتر بوده . دوم این انسان از روح خداوند درش دمیده شده به فتوای کتابهای آسمانی که در آنها نبوده درآنها از همان روح دیگر زمینیان و موجودات زنده دیگر که در زمین اکنون نیز زندگی میکنند بوده. سوم وقتی دورانهای انسانهای قبل و نئاندرتان را بررسی می کنیم در می یابیم پس از 30 هزار سال ویا پنجاه هزارسال تنها مرده خود را به خاک می سپرده اند ومجسمه ای مذهبی ایجاد کرده اند،ولی انسان امروزی در مدت زمان 7هزار سال توانسته آثاری از خود باقی گذارد که جهان نظیرش را نداشته است . باپوزش خلاص نوشتم به جهت رساندن نظر.....////

بارگزاری