ابلسافت آنتی بروزر اسپای / Abelssoft AntiBrowserSpy 2017 v184

Abelssoft AntiBrowserSpy 2017 v184
ابلسافت آنتی بروزر اسپای

  • کاربرد : نرم افزار ضد جاسوسی مرورگرها
  • نسخه :Version 184
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Abelssoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Abelssoft AntiBrowserSpy Pro 2016.167 نام یک نرم افزار کارآمد و بسیار قدرتمند در زمینه ابزارهای ضدجاسوسی مرورگرهای وب است. کاربران اینترنت ، روزانه از وب سایت های بسیار گوناگونی بازدید می کنند و از یک وب سایت به وب سایت دیگر می روند و این عمل هر روز و هر روز تکرار می شود. در صورتی که یکی از مرورگرهای وب به یک بدافزار آلوده شده باشد ، ممکن است موجب افشای اطلاعات شخصی کاربر شود. برای مثال یک URL می تواند حاوی اطلاعات شخصی یک کاربر باشد ، لو رفتن این آدرس اینترنتی به معنای لو رفتن آن دسته از اطلاعات هویتی کاربر می شود. برخی ویژگی ها و خصوصیات جاسوسی در مرورگرهاب وی به صورت ساده قابل تغییر نیستند ، حتی کارشناسان نیز نمی توانند به جز تعدادی انگشت شمار از تنظیمات جاسوسی را تغییر دهند. بنابراین برای تغییر در اینگونه تنظیمات نیاز به یک نرم افزار جداگانه خواهید داشت.

Description

Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari - Most of today's web browsers are sending data to their manufacturers. Sometimes it is a unique ID and sometimes it is a URL of a website that a user has tried to invoke. AntiBrowserSpy is a tool designed for helping users to switch off browser spy functionality. In addition to this, it may remove internet traces and it may perform backups of browser settings allowing users to take their settings with them when switching to a new PC.

What's new in this version:

Naturally AntiBrowserSpy supports all common web browsers, now including the new Edge browser from Windows 10.

Disconnect internet. **First install "Microsoft .NET 4.0" Run "Setup.exe" file to install the program.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری