ابلسافت مانی فاکس / Abelssoft MoneyFox v6.31

Abelssoft MoneyFox v6.31
ابلسافت مانی فاکس

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت درآمد ها و هزینه ها
  • نسخه :Version 6.31
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Abelssoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

آیا می خواهید روند فعالیت های مالی خود را بررسی کنید؟ با استفاده از MoneyFox می توانید امور مالی خود را به خوبی مدیریت کنید. دسته بندی درآمدها و مخارج در دسته های مختلف، ثبت در دفتر به همراه ساخت یادآورها، ساخت گزارش های منحصر به فرد و مشخصات، از نمونه امکانات این نرم افزار هستند.
MoneyFox نرم افزاری ساده برای بررسی مخارج و درآمدهای شما می باشد. شما می توانید توسط آن، چندین حساب مانند حساب های بانکی،حساب های نقدی، کارت های اعتباری و غیره را به خوبی مدیریت کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از ثبت چندین کاربر مختلف و فراهم کردن گزارش های متنوع می تواند به شما در سازمان دهی دخل و خرجتان کمک شایانی کند.

امکانات نرم افزار MoneyFox :
– بررسی : به همراه مشاهده جمع بندی ها و لیست معامله ها، شما می توانید به سرعت و دقت ، روند امور مالی و تجاری خود را بررسی کنید و موقعیت های مالی خود را در دوره های زمانی طولانی مدت ارزیابی کنید.
– ساخت پروفایل : برای ساخت یک پروفایل جدید، یک Wizard از شما تمامی اطلاعات مورد نیاز و پیش تنظیمات مخصوص را سوال می کند، تا شما بتوانید با سرعت و به سادگی پروفایل جدید را خلق کنید.
– محافظت از اطلاعات مالی : ذخیره پروفایل ها به همراه یک رمز عبور برای محافظت از اطلاعات شما در برابر دسترسی دیگران از دیگر امکانات مفید MoneyFox است.

Description

Create recurring bookings with reminders and stunning reports and statistics. With the summary view and the transaction list, you can keep track of your finances quickly and efficiently and see immediately where your money goes. The statistics page provides you configurable statistics, where it is possible to evaluate the financial situation over a long time period. For creating of new profiles a wizard asks all the necessary data and pre-configures certain settings. Save your profile with a password to protect your information from the eyes of others.

Its Already Cracked Just Install

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری