بی دی ای / BDE Installer for 10 Seattle

BDE Installer for 10 Seattle
بی دی ای

  • 4.3 (4 رای)
  • کاربرد : ابزاری برای نصب راحت BDE
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : cc.embarcadero
  • سال تولید : 2017

توضیحات

BDE Installer ابزاری برای نصب راحت BDE میباشد. BDE یا Borland Database Engin یکی از کامپوننتهای مهم دلفی برای اتصال به پایگاه های اطلاعاتی و انجام تراکنش های داده ای است. هرچند که این کامپوننت قدیمی و منسوخ شده است ولی هنوز هم بنا به دلایلی ممکن است برنامه نویسانی وجود داشته باشند که از این کامپوننت استفاده کنند. از طرفی نصب این کامپوننت در دلفی نیز داستانی مجزاست. در صورت نصب نادرست BDE یا زیرمجموعه های آن باعث میشود تا برنامه به درستی نتواند از قابلیتهای این کامپوننت استفاده کند و یا سایر برنامه ها با اختلال مواجه شوند. در ویندوزهای ۱۶ بیتی و ۳۲ بیتی مثل ویندوز ۹۵ و NT اطلاعات پیکربندی BDE به جای فایل ini در داخل رجیستری سیستم نصب میشود به همین خاطر پیکربندی درست قسمتهای مختلف BDE برای نصب کار دشوار و زمان بری خواهد بود.

BDE Installer ابزاری است که به شما اجازه میدهد تا این کامپوننت را بسیار راحت تر از حالت دستی پیکربندی و نصب کنید. بعضی از برنامه ها ممکن است تنها از قسمتهایی از کامپوننت استفاده کنند، مثلا ممکن است برنامه ای که نوشته اید تنها از جداول پارادوکس استفاده کرده باشد، با استفاده از BDE Installer میتوانید تنها این قسمت از BDE را در سیستم نصب کنید و بدین ترتیب در فضای مورد نیاز روی دیسک صرفه جویی زیادی به عمل آورید. همچنین امکان حذف کردن ایمن قسمتهایی از کامپوننت و یا حذف کامل آن از سیستم نیز فراهم است. در واقع استفاده از این ابزار کارهای تکراری و عملیات پیکربندی دستی را برای شرایط سیستمی مختلف ساده تر میکند و تنها با چند کلیک خواهید توانست کامپوننت BDE را در سیستم مورد نظر نصب و آماده استفاده کنید.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری