فریم ورک پروفایلر / Entity Framework Profiler v4.0 Build 4040

Entity Framework Profiler v4.0 Build 4040
فریم ورک پروفایلر

  • کاربرد : دیباگری ویژوال و در لحظه برای نمایش تراکنشهای مختلف
  • نسخه :Version 4.0 Build 4040
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Hibernatingrhinos
  • سال تولید : 2017

توضیحات

دیباگری ویژوال و در لحظه برای نمایش تراکنشهای مختلف با Entity Framework است. توسعه دهندگان می توانند در برنامه هایی که از طریق این ORM یعنی EF به دیتابیس متصل میشوند، مشکلات برنامه خود را بررسی و کشف کنند. در واقع این پروفایلر با بررسی دقیق تراکنشهایی که برنامه با EF و دیتابیس دارد توسعه دهندگان را در پیدا کردن مشکلات برنامه یاری میدهد.

Entity Framework Profiler به شما اجازه میدهد تا تعامل برنامه با پایگاه داده را به دقت مورد بررسی قرار دهید و ضمن یادگیری نحوه عملکرد ORM تجزیه و تحلیل دقیقی از داده های رد و بدل شده بین دیتابیس و برنامه را داشته باشید. با استفاده از این ابزار توانمند پیدا کردن مشکلات رایجی که اکثر کاربران EF با آن درگیر هستند راحت تر خواهد شد. همچنین در برنامه های بزرگ که مدلهای دیتابیسی بزرگی دارند و میزان تعامل برنامه با پایگاه داده زیاد است مسائل عملکردی و کارایی مطرح میشود که در برنامه نویسی بسیار مهم تلقی میشود.استفاده از این ابزار بینش دقیقی از تعاملات مختلف برنامه با دیتابیس به کاربران میدهد و افراد حرفه ای با بررسی دقیق این تعاملات قادر به پیدا کردن تنگناها، رفع مشکلات و در نهایت بهینه سازی برنامه خود بپردازند.

این برنامه راه اندازی و استفاده راحتی دارد و در مدت زمان کمی می توان به تمامی قابلیتهای آن تسلط پیدا کرد. همچنین آنالیزهایی که انجام میدهد در کاملترین شکل میباشد، یعنی تمامی جزئیات تعامل با پایگاه داده به دقت نمایش داده میشود ضمن اینکه از سرعت مناسبی نیز برخوردار میباشد. Entity Framework Profiler برای تمامی افرادی که از EF به عنوان ORM ای قدرتمند استفاده میکنند و روزانه با آن درگیر هستند ابزاری مناسب برای عیب یابی و بهینه سازی محسوب میشود.

Description

I started using Entity Framework Profiler several years ago to help troubleshoot performance issues in an ASP.NET application that was using Entity Framework. I was horrified by what it showed me. I had several SELECT N + 1 issues that caused thousands of queries to be executed instead of the handful I thought I was executing. Entity Framework Profiler quickly became an invaluable tool in my day-to-day workflow. It's extremely easy to use and shows you exactly what is actually happening instead of what you think is happening, In today's software development world developers generally have multiple monitors, and Entity Framework Profile should definitely be running on one of them.

فایل کرک شده موجود در پوشه Crack را جایگزین فایل اصلی کرده و برنامه را اجرا کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری