ای تپ / ETAP 14.1.0

ETAP 14.1.0
ای تپ

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت و اتوماتیک سازی انتقال برق و شبکه های توزیع
  • نسخه :Version 14.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Operation Technology, Inc
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ETAP یک بسته از راهکارهای نرم افزاری مهندسی الکترونیکی جامع ارائه می کند که شامل جریان بار، مدار کوتاه، مانایی گذرا، هماهنگ سازی تقویت کننده، توان کابل، جریان قدرت بهینه و … است. توان عملیاتی ماژولار آن می تواند به منظور پوشش نیازهای هرشرکتی از سیستم های قدرت کوچک تا بزرگ سفارشی شود.

قابلیت بلادرنگ ETAP یک بسته مجتمع از برنامه های نرم افزاری الکترونیکی است که مانیتورینگ قدرت هوشمند، مدیریت انرژی، بهینه سازی سیستم، اتوماسیون پیشرفته و پیش بینی لحظه ای را فراهم می سازد.

شبکه توری هوشمند ETAP برنامه های اداراکی رابا امکان استفاده از ابزارهایی برای برنامه ریزِی، هماهنگ سازی و اجرای امن شبکه فراهم می کند.

این سیستم بلادرنگ قابلیت مدیریت، کنترل، مجازی سازی، بهینه سازی و اتوماتیک سازی انتقال برق وشبکه های توزیع را دارد.

ETAP مفهومی ترین راهکار تجاری برای طراحی، شبیه سازی، اجرا، کنترل، بهینه سازی و اتوماسیون تولید، انتقال، توزیع و سیستم های برق صنعتی است.

ETAP تحت یک برنامه ضمانت کیفیت نوشته شده است وبه صورت جهانی به عنوان یک نرم افزار تاثیر گذار سطح بالا استفاده می شود. ETAP با هفت زبان طراحی شده که می تواند خروجی گزارش ها را به هشت زبان ترجمه نماید.

به عنوان یک راهکار تجاری مجتمع و کامل، ETAP به یک سیستم مدیریت قدرت بلادرنگ بسط داده می شود تا عملیات سیستم های قدرت را مانیتور، کنترل، اتومات، شبیه سازی و بهینه کند.

بسته پایه ETAP یک مجموعه از ابزارهای اصلی، ماژول های تجزیه وتحلیل افزوده و کتابخانه های مهندسی است که به شما اجازه می دهد که مدل سیستمی خود را ایجاد، پیکربندی، سفارشی و مدیریت نمایید.ابزارهای اصلی به شما این اجازه را می دهند که به سرعت و سادگی دیاگرام های one-line شبکه های AC و DC یک فاز و سه فاز بسازید با تعداد نا محدودی از عناصر و گذرگاه ها شامل ابزارهای جزئی و قطعات پایه ای. کتابخانه های مهندسی پایگاه داده های چک شده و صحیح و کاملی از داده های منتشر شده در مورد تجهیزات ساخته شده را در اختیار می گذارند.

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار ETAP :
– ماژول های تجزیه و تحلیل تعبیه شده

– مفاهیم کابل

– مفاهیم خط انتقال

– Ampacity کابل

– اندازه گیری کابل

– مدیریت کابل

– کاهش ریسک و بهبود ایمنی

– سادگی و سرعت درارزیابی نتایج و اخذ تصمیمات

– ویرایش های چند زبانی

– سریع تر از راهکارهای بلادرنگ مشابه

– سیستم مدیریت قدرت

– سیستم مدیریت انرژی

– سیستم مدیریت تولید

– سیستم مدیریت توزیع

– انتشار بار هوشمند

– راهکارهای شبکه و ریز شبکه هوشمند

و…

Description

Clean, reliable electric power is the foundation of every organization's ability to deliver its products and services, in order to successfully achieve its goals. From the boardroom to the battlefield, ETAP has been "Powering Success" for more customers than any other software provider, by helping users to attain optimal reliability, safety, and energy efficiency from their power infrastructure.
For nearly 30 years, ETAP has been the most comprehensive and widely-used enterprise solution for the design, simulation, operation, control, optimization, and automation of generation, transmission, distribution, and industrial power systems.

More power system experts trust ETAP for their most demanding projects. Only ETAP enables users to successfully and cost-effectively conduct power system monitoring and predictive simulations, using their original ETAP design model
and combining it with real-time data.

By every significant measure, ETAP is the largest power system software
company… and the only software provider worthy of your trust in your most demanding projects.

فایل How to Install.txt در فولدر Crack را مطالعه کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری