ملویر هانتر / Glarysoft Malware Hunter pro v1.31.0.52

Glarysoft Malware Hunter pro v1.31.0.52
ملویر هانتر

  • کاربرد : از بین بردن ابزار مخرب
  • نسخه :Version 1.31.0.52
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Glarysoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ک برنامه جدید و قوی برای اسکن فای های کامپیوتر شما برای جستجو ابزارها و برنامه های مخرب و جاسوسی است. اگر از آلوده شدن سیستم تان نگرانید و واقعا به امنیت کامپیوتر و جلوگیری از جاسوسی شدن آنها اهمیت می دهید به شما نرم افزار Glarysoft Malware Hunter PRO پیشنهاد می شود که یک ابزار مفید و ساده برای کمک به شما که با چند کلیک انواع ابزارهای مخرب سیستم را شناسایی و نسبت به حذف آنان اقدام کنید. اکثر تروجان ها و ابزارهای جاسوسی و مخرب در فایل های سیستمی قرار گرفته و فعالیت های شان را آغاز می نمایند. یکی از روش هایی که برای جلوگیری از آنها مفید است استفاده از ابزارهای امنیتی و ضدجاسوسی است. نرم افزار Glarysoft Malware Hunter PRO یکی از قوی ترین اینهاست.

Description

Malware Hunter is an award-winning product that provides comprehensive protection against all types of threats, secures your data, protects your privacy and ensures your PC remains virus-free.
Malware Hunter
– Hyper scan makes you enjoy a faster scanning speed.
– Detect and remove stubborn malware, against potential danger.
– Malware Hunter is an award-winning product that provides comprehensive protection against all types of threats, secures your data, protects your privacy and ensures your PC remains virus- free

Disconnect from the Internet. After complete installation and before run the program: Copy "Patch.exe" file from Crack to installation directory,run it and click on "Patch" button. Default: C:\Program Files\Glarysoft\Malware Hunter

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری