نت لیمیتر / NetLimiter 4.0.29.0

NetLimiter 4.0.29.0
نت لیمیتر

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار کنترل و مدیریت ترافیک شبکه
  • نسخه :Version 4.0.29.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Locktime Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بسیاری از مواقع نیاز به کنترل سرعت اینرنت و مدیریت توزیع آن در شبکه های کامپیوتری امری ضروری می باشد که مدیران شبکه به فراخور محیط کاری از نرم افزار ها و یا تنظیمات داخلی شبکه برای این امر مهم استفاده می نمایند که این کار برای ایجاد محدودیت هایی برای کاربران آن شبکه انجام می شود و یا گاها در شبکه های کوچکتر شما می خواهید از اینترنت به بهترین نحو استفاده کنید، طوری که هم بتوانید دانلود کنید و آپلود کنید و صفحات اینترنتی را نیز باز کنید، نیاز به نرم افزاری برای تقسیم میزان استفاده از اینترنت بین برنامه های استفاده کننده و شرکت دادن برنامه های متعدد برای استفاده بهینه در هنگام اتصال به اینترنت، دارید.
نرم افزار NetLimiter ابزاری است برای مانیتور کردن و کنترل کردن ترافیک اینترنت و شبکه های شما می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بتوانید پهنای باند اینترنت خود را برای هر نرم افزاری که در حال حاضر از اینترنت شما استفاده می کند و روی سیستم شما اجرا شده است کنترل کنید.

با این نرم افزار به راحتی می توانید میزان پهنای باند را در مورد هر نرم افزار استفاه کننده از اینترنت تنظیم کنید تا به برنامه های دیگر بتواند از پنها باقی مانده استفاده کنند. هنگامی که شما نرم افزاری که از اینترنت شما استفاده می کند را ببندید، نرم افزار NetLimiter به صورت خودکار آن را در گروه آفلاین ها قرار می دهد و مقدار اینترنتی را که برای آن نرم افزار مشخص کرده بودید را بین دیگر نرم افزارهای باز تقسیم می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetLimiter:
- قابلیت ایجاد محدودیت دانلود و آپلود برای کاربران یک شبکه
- امکان تحت نظز گرفتن کلیه ارتباطات اینترنتی افراد و سرعت انتقال اطلاعات
- زمان بندی برنامه برای روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز
- قابلیت دسته بندی بر اساس IP افراد موجود در شبکه
- مشخص کردن دسترسی شما به سه گروه آنلاین ها، آفلاین ها و مخفی ها
- مشخص کردن نمودار میزان استفاده از پنهای باند
- امکان گرفتن گزارش به صورت فایل های HTML
- دارا بودن امکاناتی از جمله دیواره ی آتش
- محاسبه ی مقدار کیلو بایت دانلود شده و آپلود شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

NetLimiter is an ultimate internet traffic control tool designed for Win2000, WinXP and Win2003.
It is suited to monitor applications which access the internet and actively control their internet traffic. You can use NetLimiter to set (download/upload) speed limits for applications or even single connection.
Simply, NetLimiter will allow you to share your internet connection bandwidth among all running applications on your computer.
With this unique and "never seen before" feature Netlimiter offers comprehensive set of internet statistical tools which includes real-time traffic measurement and long-term per-application internet traffic statistics.
With NetLimiter you finally become the master of your internet connection

Here are some key features of "NetLimiter":
Network Monitor
- NetLimiter 2 shows list of all applications communicating over network it's connections, transfer rates and more.
Network Limiter
- You can use NetLimiter 2 to set download or upload transfer rate limits for applications, connections or groups of them. With limits you can easily manage your internet connection's bandwidth (bandwidth shaper or bandwidth controller)
Stats
- This feature lets you to track your internet traffic history since you've installed NetLimiter 2.
Infos
- NetLimiter 2 provides you with and additional information like WHOIS, traceroute etc.
And more
- Remote administration, Personal firewall, Running as WinNT service, User rights, Chart, Advanced Rule editor and scheduler, Zone based traffic management...

فایل How to Install.txt در فولدر Crack را مطالعه کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری