کم آفیس / PerkinElmer ChemOffice Professional 16.0.1.4

PerkinElmer ChemOffice Professional 16.0.1.4
کم آفیس

  • کاربرد : نرم افزاری برای شیمیدان ها و زیست شناسان
  • نسخه :Version 16.0.1.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : PerkinElmer
  • سیستم مورد نیاز : ChemBioOffice for WindowsFollowing are the system requirements for the latest version of ChemBioOf
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار ChemOffice محصول شرکت CambridgeSoft یا PerkinElmer برای شیمیدان ها و زیست شناسان مجموعه ای از نرم افزارهای هوشمند علمی و به روز را برای افزایش بهره وری شخصی و بهبود تصمیم گیری را فراهم می کند. نسخه‌ی دیگری از این شرکت نیز با نام ChemBioOffice ارائه می‌شود که آن را نیز ارائه می‌کنیم.

مجموعه‌ی ChemOffice و ChemBioOffice شامل اجزا و در واقع زیربرنامه‌هایی هستند که مهمترین آنها را شرح خواهیم داد.

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار ChemBioDraw ؛ ابزار طراحی علمی هوشمند:
– جستجوی مستقیم SciFinder از داخل نرم افزار بدون هیچ صرف وقت برای Cut و Paste

– Cut و Paste کردن CDXML و متن molfile به کلیپ برد ویندوز و از کلیپ برد به برنامه جهت تبادل داده با نرم افزارهایی که می توانند این فرمتها را بخوانند

– نوار ابزار Biopolymer با پل های دی سولفید و بتالاکتام، اسیدهای آزمایشی و D-amino ، DNA ، RNA ، محافظت کننده از گروه ها و لینک دهنده ها

– چسباندن زنجیره پپتید، DNS و RNA و تفسیر شیمیایی آنها با توالی بسته بندی و شکل دادن

– ابزار Gel Electrophoresis Plate چرخش دلخواه برای برچسبهای خطی، کشاندن و مکانیابی برچسب های باند، چسباندن داده از اکسل و سایر منابع و کپی و پیست بین خطوط را فراهم می کند.

– محاسبه گرها برای pKa ، LogP و LogS دانشمندان را قادر می سازد تا خوا فراهمی زیستی مانند تفکیک اسیدی، توزیع و حلالیت آبی را برای ترکیبهای احتمالی مورد کاوش قرار دهند.

و…

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار ChemBio3D ؛ گرافیک های مولکولی و روش‌های محاسباتی :
– راه اندازی داک خودکار برای ارسال لیگاندهای منعطف به داخل اشکال سه بعدی و مقایسه تناسب آنها

– راه اندازی CONFLEX برای کاوش فضاهای ساختاریافته و مشخص کردن ساختارهای با انرژی حداقل برای مولکولهای کوچک و بزرگ

و…

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار ChemBioFinder ؛ مدیریت پایگاه داده و جستجو:
– یک مدیر پایگاه داده هوشمند شیمیایی و بیولوژیکی و موتور جستجو

– تجزیه و تحلیل خوشه ای (کلاستری) به دانشمندان کمک می کند مشابهات های بین مجموعه خواص و ترکیبات را کشف کنند

Description

ChemOffice Professional is an integrated suite of scientifically intelligent productivity tools that enables researchers to capture, store, retrieve and a share data and information on compounds, reactions, materials and their properties. Whether through the market-leading ChemDraw desktop app or the new ChemDraw Cloud, ChemOffice Professional helps chemists and biologists keep track of their work, understanding their results more deeply, and correlate biological activity with chemical structures.

در مورد ChemOffice و ChemBioOffice باید گفت که فعال‌سازی این نرم‌افزار پیش از انجام نصب صورت می‌گیرد؛ شروع به نصب برنامه کرده و پس از نمایش پنجره‌ی فعال‌سازی، فایل Keygen موجود در پوشه‌ی Crack را اجرا و سریال و کد فعال‌سازی مورد نیاز را تولید کرده و بقیه‌ی موارد را به‌دلخواه کامل کنید. پس از دریافت تاییده‌ی فعال‌سازی، نصب را ادامه و تکمیل کنید. برای ChemOffice از کد سریال و Activation Code زیر استفاده کنید: Serial: 875-385499-9864 Activation Code: 6UE-7IMW3-5W-QZ5P-J3PCX-OHDX-35GRN برای فعال‌سازی نسخه‌ی کامل MestReNova پس از نصب، فایل و پوشه‌‌ی موجود در فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی و جای‌گزین کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری