شویدرانگ سوییت / Schrodinger Suites 2017-1 WIN32.ISO-TBE

Schrodinger Suites 2017-1 WIN32.ISO-TBE
شویدرانگ سوییت

  • کاربرد : کامل‌ترین نرم افزار شبیه سازی مولکولی و شیمیایی
  • نسخه :Version 2017-1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Schrödinger, LLC
  • سیستم مورد نیاز : The minimum hardware requirements are:- x86-64 compatible processor- 4 GB memory per core- 10 GB
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Schrödinger Suite بدون شک کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین نرم افزار شبیه سازی برای مهندسی شیمی و علم مواد است. این برنامه دقیق‌ترین شبیه سازی‌های مولکولی را می‌تواند پیاده سازی کند و کاربرد بسیار وسیعی در علوم مختلف از جمله پزشکی، دارو سازی، مواد و شیمی دارد. کمتر مهندسی وجود دارد که از نرم افزار شرودینگر استفاده نکرده باشد. نام این نرم افزار برگرفته از اروین شرودینگر، فیزیک‌دان اتریشی است که جدیدترین و کامل‌ترین نظریه اتمی فعلی متعلق به اوست. نظریه مکانیک کوانتوم نیز حاصل از تلاش‌های بی‌وقفه‌ی اوست و به همین دلیل بنیاد علمی شرودینگر، نام قوی‌ترین نرم افزار شبیه سازی اتمی را هم نام این دانشمند بزرگ قرار داد.

این برنامه به طور کلی از 5 بخش Small-Molecule Drug Discovery Suite و Materials Science Suite و Discovery Informatics Suite و PyMOL و Biologics Suite تشکیل شده است که هر کدام از این‌ها شامل تعداد زیادی برنامه مستقل از هم می‌باشند؛ مجموعه Schrödinger Suite شامل تمامی نرم افزارهای این 5 بخش می‌شود و به طور خلاصه، تمامی نرم افزارهای تولید شده این شرکت را دارا می‌باشد و برای همه علوم کاربرد دارد.

با کمک این نرم افزار، مهندسین شیمی می‌توانند ساختارهای جدید و نوین پلیمری و شیمیایی را مورد بررسی قرار داده و شبیه سازی کنند، واکنش‌های مختلف را بررسی کرده و در ابعاد اتمی همه چیز را تحت نظر داشته باشند. مهندسین مواد با کمک این نرم افزار می‌توانند به مطالعه و بررسی ساختارهای کریستالی مواد پرداخته و خواص مختلف نظیر مکانیکی، حرارتی، نوری، شیمیایی و غیره را استخراج نمایند و هم‌چنین بتوانند آلیاژهای نوین را شبیه سازی کرده و کاربرد آن‌ها را در محیط‌های پیچیده نظیر دما بالا، خورنده و غیره مورد مطالعه قرار دهند.

دکترهای داروساز با این نرم افزار می‌توانند داروهای جدید را شبیه سازی و اثرات آن‌ها را بررسی کنند، ساختار مولکولی و DNA را بررسی کرده و به ساخت داروهای جدید بپردازند.

KNIME Workflows مجموعه افزونه‌های اضافه بر سازمان (Extensions) بوده که بر روی Schrödinger Suite نصب می‌شوند و وظیفه اتوماسیون و آنالیز داده را بر عهده دارند. با این افزونه‌ها می‌توانید برنامه‌ریزی کنید تا نرم افزار به طور خودکار شروع به آنالیزهای مختلف کند و نتیجه به دست آمده را، دسته‌بندی کرده و به شما ارائه دهد. خودکار سازی محاسبات مولکولی، کریستالی و ساختاری و آنالیز مواد از جمله قابلیت‌های این افزونه هاست.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Schrödinger Suite:
- کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین نرم افزار شبیه سازی مواد در مقیاس اتمی و مولکولی
- انجام پیچیده‌ترین شبیه سازی‌های مواد دارویی، کریستالی، پلیمری و شیمیایی
- شبیه سازی واکنش پذیری مواد جدید و نوین
- شبیه سازی کاربرد مواد در محیط‌های حساس نظیر دما بالا
- شبیه سازی خواص مختلف مواد نظیر خواص مکانیکی
- بررسی نظریه اتمی و مکانیک کوانتوم و انجام محاسبات فیزیکی
- کاربر وسیع در علوم داروسازی و شبیه سازی داروهای نوین
- قابلیت خودکار سازی آنالیز داده‌ها و انجام محاسبات

Description

From QSAR to virtual screening to
binding affinity predictions, the
comprehensive Small-Molecule Drug
Discovery Suite contains all the tools
necessary for fragment-, ligand-, and
structure-based drug design for lead
discovery and optimization.

Install -use "Serial Number.exe" for Serial Number :)

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری