ون داک س کیوک اف ایکس / VanDyke SecureFX v8.1.0.1294 X32

VanDyke SecureFX v8.1.0.1294 X32
ون داک س کیوک اف ایکس

  • کاربرد : نرم افزار برای آپلود و دانلود فایل
  • نسخه :Version 8.1.0.1294
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit
  • تولید کننده : VanDyke Software Inc
  • سال تولید : 2017

توضیحات

VanDyke SecureFX یک برنامه قدرتمند و در عین حال ساده در زمینه دانلود و آپلود انواع فایلها بر روی سایت می باشد. شما با استفاده از این برنامه و از طریق اتصال به FTP سایت می توانید هرگونه فایلی را که مایل باشید بر روی سایت خود آپلود و در صورت نیاز آنها را دانلود و مدیریت کاملی بر روی تمامی فایلهای انتقال داده شده بر روی سایت و اف تی پی خود داشته باشید. این نرم افزار با پشتیبانی از تکنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون SSL/TLS و SFTP, SH2 به Upload و Download فایل ها بین کامپیوتر شما و دیگر سرورها پرداخته و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار ساده و آسان می باشد و شما حتی می توانید از طریق کشدن و رها کردن به آپلود و دانلود فایل ها بپردازید و براحتی با این برنامه کار کنید. این برنامه قابلیت پشتیبانی از Firewall و دیواره های آتش (HTTP proxy, SOCKS 4, SOCKS 4a and SOCKS 5) و سازگار با برنامه های مختلف FTP جهت Import و وارد نمودن اطلاعات وب سایت ها به برنامه (CuteFTP, WS_FTP, Bulletproof FTP LeapFTP and FTP Explorer) را دارد.

Description

SecureFX is a high-security file transfer client with great flexibility in
configuration and transfer protocols. SecureFX includes a command-line
utility for scripting batch jobs to perform secure unattended file transfers
using the Secure Shell protocol (SSH). SecureFX also supports "relentless"
file transfers that automatically reconnect and resume when transfer
connections are broken.

Install -use "Serial Number.exe" for Serial Number :)

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری