اسلاید / Rocscience Slide 6.020

Rocscience Slide 6.020
اسلاید

  • 4.3 (6 رای)
  • کاربرد : مجموعه ای کامل از نرم افزارهای لازم برای مهندسین ژئوتکنیک
  • نسخه :Version 6.02
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Rocscience
  • سیستم مورد نیاز : OS: Windows XP / Vista / Seven
  • سال تولید : 2017

توضیحات

مجموعه ای کامل از نرم افزارهای لازم برای مهندسین ژئوتکنیک است. شرکت سازنده از سال ۱۹۹۶ تاکنون با ارائه نرم افزارهای تخصصی زیادی جایگاه مناسبی در این زمینه کسب کرده است. برنامه های ارائه شده در این کالکشن طیف گسترده ای از ابزارهای ژئوتکنیکی و علوم زمین را شامل میشوند که از طریق آن قادر به طراحی و آنالیز دوبعدی و سه بعدی خواهید بود. مهندسین عمران، مکانیک خاک و سایر رشته های وابسته به علوم ژئوتکنیکی میتوانند از نرم افزارهای این مجموعه برای پیشبرد سریعتر اهداف مطالعاتی و عملیاتی خود استفاده کنند.

شرکت Rocscience به خوبی با چالشهای مهندسین در این حوزه آشناست و توانمندیهای حاصل را مدیون دانش مناسب در حوزه ژئومکانیک و تیم برنامه نویسی خبره خود میداند. در پشت صحنه محصولات این شرکت مهندسین خبره ژئوتکنیک حضور دارند که همگی دارای مدارک تحصیلی بالایی در این شاخه مهندسی هستند. محصولات ارائه شده کاملا بر اساس پژوهشهای انجام شده و نیازسنجی و دریافت بازخورد کاربران عرضه شده اند. رسالت یک شرکت نرم افزاری برآورده کردن نیازهای کاربران است و این چیزی است که Rocscience به خوبی از پس آن برآمده است.

مشتریان این محصول طیف گسترده ای از افراد از مهندسینی که در شرکتهای کوچک مشاوره فعالیت میکنند تا تیم های بزرگی که در شرکتهای بزرگ و چند ملیتی مشغول به کار هستند و همچنین شرکتهایی که در زمینه اکتشاف و بهره بردای از معادن فعالیت میکنند را شامل میشود. دامنه کاربردهای محصولات Rocscience حتی به آزانسهای دولتی و دانشگاه های سراسر دنیا نیز کشیده شده است. این شرکت در طی سالیان طولانی و با پشتوانه ای از تجربیات گرانبها اکنون با بیش از ۲۸۰ دانشگاه مطرح در سراسر دنیا ارتباط علمی و پژوهشی دارد و نقش موثری در برنامه های آموزشی این دانشگاه ها در حوزه ژئوتکنیک بازی میکند.

Description

Slide is the most comprehensive slope stability analysis software available, complete with finite element groundwater seepage analysis, rapid drawdown, sensitivity and probabilistic analysis, and support design. All types of soil and rock slopes, embankments, earth dams, and retaining walls can be analyzed. State of the art CAD capabilities allow you to create and edit complex models very easily.

Slide is the only slope stability software with built-in finite element groundwater seepage analysis for steady-state or transient conditions. Flows, pressures and gradients are calculated based on user defined hydraulic boundary conditions. Seepage analysis is fully integrated with the slope stability analysis or can be used as a standalone module.

Slide has extensive probabilistic analysis capabilities - you may assign statistical distributions to almost any input parameters, including material properties, support properties, loads, and water table location. The probability of failure/reliability index is calculated, and provides an objective measure of the risk of failure associated with a slope design. Sensitivity analysis allows you to determine the effect of individual variables on the safety factor of the slope.

فایل how to install. هر نرم افزار را مطالعه کنید

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری