تریس پرو / TracePro 7.3.4 Expert x32

TracePro 7.3.4 Expert x32
تریس پرو

  • کاربرد : نرم افزاری تخصصی جهت طراحی و آنالیز سیستم های اپتیکی و روشنایی
  • نسخه :Version 7.3.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit
  • تولید کننده : Lambda Research Corporation
  • سال تولید : 2017

توضیحات

TracePro نرم افزاری تخصصی جهت طراحی و آنالیز سیستم های اپتیکی و روشنایی است. واسط گرافیکی این برنامه بر مبنای CAD سه بعدی است و کار اصلی آن شبیه سازی سیستم های روشنایی قبل از انجام عملیات واقعی است. این نرم افزار توسط شرکت تحقیقاتی لامبدا زیر نظر ناسا ارائه شده است و خود ناسا برای نسل بعدی تولیدات خود از این برنامه به صورت گسترده استفاده میکند. این نرم افزار کاربردهای زیادی در علوم و صنایع هوافضا، دفاع، صنعت روشنایی، تکنولوژی های صفحه نمایش، صنعت پزشکی و … دارد.

این برنامه در بسیاری از پروژه های طراحی و مرتبط با تجزیه و تحلیل سیستم های روشنایی و اپتیکی از اندازه گیری هاله نور و مسائل مربوط به سرکوب ولگردهای نور در تلسکوپها و دوربینها گرفته تا کاربردهای زیست پزشکی و مدلسازی کلکتورهای خورشیدی به کار گرفته شده است.در شاخه هوافضا این برنامه یکی از بهترین راه حلهای تجزیه و تحلیل ولگردها نوری است. این محصول برای آنالیز مباحث نور در تلسکوپهای مهمی در سراسر موسسات تحقیقات نجومی دنیا به کار گرفته شده است.

TracePro به صورت تخصصی قادر است متخصصین صنعت اپتیک را در تولید سیستم های روشنایی LED بهینه راهنمایی کند و پیش از ارائه محصول خود به بازار با یک شبیه سازی دقیق اپتیکی از مشکلات باقوه پیش از بروز آنها آگاه شوند. این برنامه دقیق است ولی دقت آن بسیار وابسته به دقت اجزای به کار رفته در محصول دارد چرا که برنامه بر اساس مشخصات این اجزاء کار شبیه سازی را انجام میدهد. هر گونه بزرگنمایی و کاهش دقت در ارائه مشخصات باعث برهم خوردن دقت شبیه سازی خواهد شد. این برنامه در شبیه سازی، حتی هندسه اجزاء، شکل بصری آنها و نوع مواد به کار رفته را نیز دخیل میکند. TracePro یک آزمایشگاه تحقیقاتی کامل برای تمامی نیازهای اپتیکی شماست.

Description

Illumination system designs using TracePro are often accomplished in an iterative manner with modifications between steps handled manually or through 2D and 3D optimization based on user-defined criteria:

Layout of physical geometry, setting optical properties, specifying location, and orientation
Definition of optical sources as grid sources, surface sources or ray files
Tracing rays to calculate illumination distributions throughout the system
Optimization
Results analysis
Reporting

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری